Klacht Staponderdelen: na 3 weken bestelling nog niet binnen

Klachtnummer
# 188884
Gebruiker
ps
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 20 september een onderdeel van een BEKO koelkast besteld en direct betaald. Daar men geen pay-pal accepteerde heb ik het over moeten maken. Volgens de website wordt het binnen 2 a 5 werkdagen geleverd. Op vrijdag 30 september (10 dagen later) was het onderdeel nog steeds niet binnen, dus heb ik gebeld waar het blijft. Men gaf aan dat er iets mis was gegaan met de bestelling, want men wist niets van een bestelling af. Men zou het direct naar mij toe sturen. op donderdag 6 oktober heb ik de bestelling nog steeds niet binnen. Ik heb weer gebeld en kreeg te horen dat ze het niet hadden en dat zij het in België moesten bestellen. Dat kon 2 a 5 werkdagen duren voor het bij hen binnen was, daarna zou men het naar mij doorsturen. Volgens mij zijn die 5 dagen ook al om... dus ik moet minimaal nog een week wachten. ik vroeg of België het dan rechtstreeks naar mij op kon sturen, dat kon ook niet. Ook telefonisch contact met Beko zelf heeft tot niets geleid.

De oplossing

Op dit moment is de koelkast maar voor de helft te gebruiken. Ik wil dat dit onderdeel zo snel mogelijk in mijn bezit is en voor het lange wachten wil ik dat ze het geld terug storten zodat ik het gratis heb.
Ik kan helaas niet af zien van de bestelling want zij zijn de enige die het (voor zover ik weet) kunnen leveren. Hierdoor kunnen ze flink misbruik maken van hun machtspositie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Staponderdelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Staponderdelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen