Klacht Stappentellerkopen.nl: toezending gebruikershandleiding stappenteller basic

Klachtnummer
# 310045
Gebruiker
Sinterklaas20
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kocht een stappenteller Basic welke door de post werd geleverd in een zak met een kaartje dat het pakket beschadigd of incompleet zou zijn. Omdat de handleiding ontbrak en vanwege het kaartje van de post heb ik het bedrijf gebeld (ik ben nagenoeg blind en dat is voor mij makkelijker dan het schrijven van een email). Mij werd medegedeeld dat ik maar een email moest schrijven omdat er geen tijd was klachten telefonisch af te handelen. Inmiddels diverse emails geschreven waarop door het bedrijf gewoon niet wordt gereageerd.

De oplossing

Een handleiding voor de stappenteller welke als pfd aan mij kan worden toegestuurd zodat mijn echtgenote de stappenteller voor mij kan instellen en ik deze eindelijk kan gaan gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stappentellerkopen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Stappentellerkopen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen