Opgelost door Starszoo:
Details
De klacht
22 feb. 2018 een order geplaatst en betaald per IDEAL die ons dochtertje toch liever niet wilde hebben, dus direct geannuleerd en bevestiging gekregen per mail voor annulering van deze order. Nogmaals gemaild dat wij ons geld terug wilde hebben en op 1 mrt. 2018 bericht gekregen dat deze betaling binnen 2 werkdagen verricht zou worden en dan vervolgens binnen 2 dagen op onze rekening zou staan. Dit was niet het geval en vroegen wij wederom om ons aankoopbedrag per direct terug te storten, ditmaal kregen we een mail met weer dezelfde belofte, en nu weer binnen 7 dagen. Mijn man heeft toen telefonisch contact opgenomen en kreeg een asociale man aan de lijn die alleen maar onzin kon verkondigen. Toen wij hierna verder gingen zoeken naar reviews kwamen wij meerdere meldingen tegen van mensen die nooit hun geld of goederen hebben gekregen, deze zijn te vinden opTrustpilot. Wij willen zo snel mogelijk onze betaling terugzien.De oplossing
Zo snel mogelijk ons aankoopbedrag terug op onze rekening.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.