Opgelost door Starszoo:

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 295965
Gebruiker
J.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

22 feb. 2018 een order geplaatst en betaald per IDEAL die ons dochtertje toch liever niet wilde hebben, dus direct geannuleerd en bevestiging gekregen per mail voor annulering van deze order. Nogmaals gemaild dat wij ons geld terug wilde hebben en op 1 mrt. 2018 bericht gekregen dat deze betaling binnen 2 werkdagen verricht zou worden en dan vervolgens binnen 2 dagen op onze rekening zou staan. Dit was niet het geval en vroegen wij wederom om ons aankoopbedrag per direct terug te storten, ditmaal kregen we een mail met weer dezelfde belofte, en nu weer binnen 7 dagen. Mijn man heeft toen telefonisch contact opgenomen en kreeg een asociale man aan de lijn die alleen maar onzin kon verkondigen. Toen wij hierna verder gingen zoeken naar reviews kwamen wij meerdere meldingen tegen van mensen die nooit hun geld of goederen hebben gekregen, deze zijn te vinden opTrustpilot. Wij willen zo snel mogelijk onze betaling terugzien.

De oplossing

Zo snel mogelijk ons aankoopbedrag terug op onze rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    J.
    Datum
    Na dreigen met een advocaat en Payment Mollie op de hoogte te hebben gesteld van de vele gedupeerde klanten van dit bedrijf, stond zojuist ons bedrag teruggeboekt door Payment Mollie. Dus onze zaak is opgelost maar voor vele andere helaas niet! Dus mensen wees alle gewaarschuwd en koop nooit iets bij Starszoo webshop!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ons geld is na dreiging en tippen Payment Mollie eindelijk na vele loze beloftes teruggeboekt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Starszoo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen