Klacht Startmobi: Abonnement waarvoor ik me nooit aangemeld heb!

Klachtnummer
# 63574
Gebruiker
JoopieZ
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste Heer/Mevrouw,

Onlangs kwam ik erachter dat ik blijkbaar een soort abonnement heb lopen bij jullie. Het was me nog nooit opgevallen totdat ik van abonnement gewisseld was bij mijn provider (vodafone). Nu blijkt dat ik maanden achter elkaar (sowieso meer als een jaar) abonnementskosten betaald heb voor iets waar ik me nooit voor aangemeld heb en een product wat ik nooit geleverd heb. Blijkbaar is elke week mijn abonnement stilzwijgend verlengt ! Ik kan niet verder terugkijken in mijn rekeningen dan juni 2013 maar de kosten lopen uiteen van 12 a 13 euro per maand vanaf die datum en de laatste datum heb ik kosten van 33,09. Graag zou ik alle onterecht geïnde bedragen terug gestort krijgen op mijn rekening.

Mvg,

JJ

Gewenste oplossing

alle contracten direct geannuleerd, en de gemaakte abonnementskosten terug gestord op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Startmobi is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Startmobi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen