Klacht Startmobi: onrechtmatig afschrijven pornovideo via Vodafone

marian

Ik kwam er achter dat er sinds 23 januari wekelijks een bedrag van mijn Vodafone maandfactuur wordt afgeschreven ad euro 4,50 per week! Hiervoor nooit toestemming gegeven! De aanbieder is cmtelecom.nl/aankoop, omschrijving is pornovideo.mocu.nu.
Vandaag Vodafone aan de lijn gehad en zij hebben de betalingen stopgezet. Ik kon dit zelf niet op www.payinfo.nl omdat er geen abonnement was! Graag wil ik alle betalingen retour!

Geld retour

Startmobi
    Geachte mevrouw Zandvliet,Wij kunnen geen diensten vinden op uw mobiele nummer dat van ons is.Met vriendelijke groet,Startmobi support.
    marian
    Ik kan ze wel vinden op de factuur! Aangezien ik bevoegd ben als contactpersoon voor het bedrijf van de facturen van Vodafone, heb ik dit ontdekt. Ik wil hier geen nummer noemen ivm privacy. Gaarne reactie
    Startmobi
    Geachte mevrouw Zandvliet,Ik zou u willen verzoeken om uw gegevens naar support@startmobi.com te versturen zodat ik het voor u kan uitzoeken.Met vriendelijke groet,Startmobi support
    marian
    Zojuist per email het telefoonnummer gemailed.

Ook een klacht indienen over Startmobi?