Klacht Startmobi: oplichting

Klachtnummer
# 27006
Gebruiker
Rosenau
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Startmobi / Mofunia; zonder toestemming € 4,50 per week innen!!!!!!!!via mijn mobiele telefoon.
Je reinste oplichterij!
R. Rosenau

Gewenste oplossing

Sinds 20 maart 2012!
Ik wil mijn geld terug.


1 reactie

  1. Auteur
    Startmobi
    Datum
    Beste Klant,We vinden het erg vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienst.We willen je vriendelijk verzoeken om je contactgegevens inclusief je mobiele nummer te mailen aan support@mofunia.com zodat we je klacht zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen.Op http://www.payinfo.nl kun je al je mobiel internet abonnementen en transacties bekijken en eventueel stopzetten. Payinfo is een initiatief van KPN (Hi), T-Mobile, Telfort Tele2 en Vodafone.
    Alle contentaanbieders (zoals ringtones, spelletjes, videos, wallpapers etc.) die iets verkopen aan klanten van deze operators zijn verplicht deze te vermelden op de website payinfo.nlLet op! Je kan met je mobiele telefoon naar payinfo.nl gaan. Ga je er via je vaste pc heen, dan wordt er daar uitgelegd dat je met je mobiel naar de website moet gaan.
    Via je mobiel wordt je als klant van één van de Nederlandse operators meestal direct herkend en kan je gelijk naar je overzicht.
    In sommige gevallen zul je jezelf even kenbaar moeten maken door je identiteit met een SMS’je te bevestigen.Met vriendelijke groet,
    Mofunia Support

Ook een klacht indienen over Startmobi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen