Klacht Startmobi: Zonder toestemining vast aan een internet dienst

Bjorn

Het blijkt dat ik sinds 3 maanden per week 3.72 betaal aan een dienst waar ik geen toestemming voor heb gegeven.

Deze dienst staat op de factuur onder "Diensten Mobiel Internet"met de code "FTMSC". Via payinfo.nl ben ik er achter gekomen dat het om een soort porno abonnement gaat....

Ik heb hier zeker geen geen toestemming voor gegeven, en waarschijnlijk is dit gebeurd door een of andere vage pop-up of reclame.

Dit lijkt mij misleiding omdat er geen of ook nog foutieve informatie werd gegeven.

Ik ben al van het abonnement af. Nu zou ik graag de geleden kosten van 14 weken durend abonnement waar ik geen toestemming voor hebt verleend terug willen zien.

Dit is 14 maal 3,72. Dat maakt 52.08.

Startmobi
    Beste Klant,We vinden het erg vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienst.We willen je vriendelijk verzoeken om je contactgegevens inclusief je mobiele nummer te mailen aan support@videopleasure.com zodat we je klacht zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen.Op http://www.payinfo.nl kun je al je mobiel internet abonnementen en transacties bekijken en eventueel stopzetten. Payinfo is een initiatief van KPN (Hi), T-Mobile, Telfort Tele2 en Vodafone.
    Alle contentaanbieders (zoals ringtones, spelletjes, videos, wallpapers etc.) die iets verkopen aan klanten van deze operators zijn verplicht deze te vermelden op de website payinfo.nlLet op! Je kan met je mobiele telefoon naar payinfo.nl gaan. Ga je er via je vaste pc heen, dan wordt er daar uitgelegd dat je met je mobiel naar de website moet gaan.
    Via je mobiel wordt je als klant van één van de Nederlandse operators meestal direct herkend en kan je gelijk naar je overzicht.
    In sommige gevallen zul je jezelf even kenbaar moeten maken door je identiteit met een SMS’je te bevestigen.Met vriendelijke groet,Videopleasure support

Ook een klacht indienen over Startmobi?