Klacht statementoutfit.com: Geleverd product is retour wegens gebrek, maar terugbetaling is nog niet ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 482174
Gebruiker
Het zieke heuptasje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

#12028. Ik heb half mei een heuptasje besteld. Levering bleef lang uit, maar uiteindelijk ontvangen. Eén van de ritsjes was echter na vier dagen kapot. Op 29 juli hier contact over gehad, tasje moest opgestuurd worden. (Gedaan (op mijn kosten). Half augustus geïnformeerd. Blijkbaar was het pakketje kwijt (?), op 1 september het verzendbewijs op verzoek gestuurd, geen reactie. Diverse keren gemaild waar de terugbetaling blijft. Geen reactie en geen betaling.

De oplossing

Per direct het aankoopbedrag en kosten van retourzending aan mij overmaken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Het zieke heuptasje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niet gereageerd !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over statementoutfit.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen