Klacht Static Fietsen: Slechte kwaliteit fiets

Bryan schalkwijk

Graag zou ik iedereen willen waarschuwen voor static fietsen.

Ik heb een fiets van hun gekocht, en vanaf dag een al problemen met de voor en achter wiel.

Dit aangeven bij de fietsen maker, aangeven bij static fietsen en niemand die het kon oplossen. Zelf met een oplossing gekomen dat er nieuwe wielen onder moeten, geld terug of fiets omruilen .

Nu heb ik al 3 weken geen fiets, omdat static fietsen de onderdelen niet opsturen, ook is een nieuwe fiets krijgen niet mogelijk. Omdat er gezegd wordt dat ik er al te lang mee fiets. Maar geef al vanaf dag 1 aan dat ik problemen heb met mijn fiets.

Ik waarschuw iedereen die dit kan lezen om geen fiets te kopen van static. Dit is zonde van je geld en kwaliteit krijg je niet. Koop dan liever een kwaliteit fiets.

Het liefst wil ik nu mijn geld terug zodat ik een fiets van kwaliteit kan kopen, maar ook dat is niet mogelijk omdat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Fietsen maker zegt als je jou geld terug wilt moet je bij de fabriek zijn en fabriek zegt nee dat doet de fietsen maker. Heb spijt dat ik ooit een static fiets heb gekocht.

Nieuwe fiets of geld terug. Of compensatie op het bedrag.

Bryan schalkwijk
    Klacht een week geleden gemeld, en nog steeds geen reactie gehad.
    Bryan schalkwijk
    Slechte service nog steeds geen reactie
    Nog steeds geen reactie.

Bryan schalkwijk
Geen enkele reactie gehad van static fietsen.

Ook een klacht indienen over Static Fietsen?