Klacht Staxi Amsterdam: Opgelicht door Staxi!

NooiteentaxivanStaxi

Wij hadden online een taxibusje geboekt en betaalt bij Rijnland taxi. Een retourtje voor €110. Heen reis was prima. Op de terugweg had onze chauffeur ons netjes gebeld dat hij staat te wachten bij uitgang D3. Dus wij zoeken bij D3 een zwarte taxibusje, waarin wij vaker worden opgehaald en gebracht (want wij reizen vaker met Rijnland taxi). We lopen naar het eerste taxibusje dat wij zien en wij vragen eerst of hij van Rijnland taxi is. De chauffeur zegt ja en begint onze koffers in te laden. Voordat wij plaats namen, vroeg ik weer: bent u van Rijnland taxi? De chauffeur zei weer ja. Ik moest daarna zelf mijn adres in zijn telefoon invoeren, omdat hij Zoetermeer niet kon spellen. Wij dachten dat hij misschien geen adres had doorgekregen van de centrale ofzo.
Toen we bijna thuis aankwamen, werd ik gebeld door Rijnland taxi. Hij vroeg waar we bleven, omdat hij stond te wachten! Toen pas had ik door dat we niet in een taxi van Rijnland zat. De chauffeur zei dat hij van staxi was! Terwijl we eerst hadden gevraagd of hij van Rijnsland taxi was en pas toen hij ja zei, waren we ingestapt!! Toen begon hij luidruchtig te discussiëren en te schreeuwen midden op mijn straat, sochtends vroeg!! Hij zou de rechter en justitie er bij halen (wat dat ook mag betekenen) en gaf ons de schuld. Hij was echt heel agressief en pakte ons een paar keer zomaar vast om iets te laten zien (de naam of de meter oid).
Uiteindelijk hebben we zelf snel onze koffers uitgeladen en we zijn naar binnen gegaan. Daar hebben we de centrale van staxi gebeld en alles uitgelegd en dat we geen €187 zouden betalen!!!!!! De chauffeur kwam ook aan onze deur zielig doen, dat hij 3 kinderen heeft, wollah ik heb geld nodig (dat heeft hij letterlijk gezegd!!). Na een paar keer heen en weer gebeld te hebben en lange discussies moesten we toch €65 betalen. Het bedrag wat we ook al aan Rijnland betaald hadden, maar dat hebben we nu 2 keer betaald! Ik heb nu wel spijt dat we hebben betaald, want dat is dus echt oplichterij.
Wij hadden al een taxi geboekt en betaald bij een ander bedrijf!! Waarom zouden we dan in een andere taxi stappen, waar we meer dan 3x zoveel moeten betalen?!?! Ze zeggen gewoon van alles om je die taxi in te krijgen! Ze moeten gewoon nette chauffeurs aannemen die op z'n minst Nederlands begrijpen!!! Echt een leuke afsluiting van het jaar!!

Ik wil mijn geld terug!

Wij vinden dat Staxi Amsterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Staxi Amsterdam?