Klacht Stay Healthy: stop zending rekeningen

content Niet opgelost
B. Barnardo

BIJ ontvangst van een uitprobeer product, heb ik ondervonden dat dat product niet goed bij mij paste du to allergy .ondanks dat heeft deze company my toch het voledige produckt op gestuurd. bij ontvangst heb ik dit ongeopendterug gestuurd . met uitleg . twee dagen daarna kreeg ik bericht terug met de mededeling dat zij dat produckt ongeopend hadden ontvangen met de mededeeling . sorry en dat ik van nu aan geen uitprobeer produckten zou ontvangen . wel nu begint de ellnde. elke week krijg ik een rekening van genoemd produckt en elke keer vehoogt om dat ik niet betaald heb. wat moet ik hier aan doen om dit te stoppen ?

stop zending rekeningen Alles per direct terug ongeopend terug gestuurd

Stay Healthy
    Beste mevrouw Barnardo,

Bedankt voor uw bericht.
    U heeft van ons twee producten mogen ontvangen. Het tweede product hebben wij netjes van u retour ontvangen en hiervoor is de rekening dan ook geannuleerd. Het eerste product is niet geretourneerd, hiervoor staat de factuur dan ook nog bij ons open. Mocht u het eerste product toch geretourneerd hebben dan ontvangen wij graag het retourbewijs.

Team Stayhealthy Products

B. Barnardo
Bedankt voor responding Ten eerste het eerste packetje dat was gestuurd was een uitprobeersel van dese company FREE OFF CHARCE . Na dit product uit geprobeerd te hebben , was de uitkomst dat ik alergies was voor dit product . zo om dat het een proef sample was heb ik er verder geen aandacht aan geschonken . maar na een of twee weken daar na kreeg ik een packet to gestuurd met daar in de serum en gezichtcreme zelfde als de sample. Per direct heb ik dit product ONGEOPEND terug gestuurd naar RIJSWIJK PO 2952280ag rijswijk met de mededeling sorry maar allergies voor dit product . waar op ik een mail terug kreeg bedank wij hebben u packet in goede order ontvangen. en zullen wij hiebij U geen producten meer toe te sturen . zo again check your mail and stop sending bills voor iets wat ik niet heb besteld . MRS B BARNARDO

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?