Opgelost door Stay Healthy: Afgezocht via een mail

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 382563
Gebruiker
Hond2015
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb alleen toestemming gegeven voor een proef flesje CBD olie .verder niets heb ik ook in een mail aan gegeven naar u toe.En dat proef flesje betaald.Ik zag net dat er door jullie 49,95 van mijn rekkening is gehaald .Dit klopt niet.Heb het terug geboekt.gaat om order 4475.

De oplossing

Wil niets meer van u ontvangen .Ben heel duidelijk in mijn mail geweest geen verdere verzendingen alleen proef flesje

1 reactie

  1. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer / mevrouw Potveer,

    Hartelijk dank voor uw email. Uw heeft de zending die wij u hebben toegestuurd na de zichttermijn van 14 dagen niet aan ons geretourneerd. Vandaar dat wij deze hebben geïncasseerd.

    Hieronder treft u een korte toelichting op de probeer-actie.

    De gratis proberen-actie in het kort:

    1: Het probeerpakket bevat een Pure CBD maandverpakking welke u tijdens de zichttermijn van 14 kalenderdagen gratis kunt uitproberen.

    2: Bevalt het product niet? Dan dient u zich voor het verstrijken van de zichttermijn, per e-mail af te melden voor de service en het product te retourneren. U kunt uw e-mail sturen aan info@pure-cbd.nl

    3: Bevalt het product? Dan hoeft u niets te doen. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koop definitief. De kosten van het product (€ 49,95) worden automatisch geïncasseerd. U ontvangt maandelijks tot wederopzegging het product (€ 49,95 per zending incl. verzendkosten).

    Lees voor meer informatie de actievoorwaarden welke wij bij de zending hebben mee gestuurd nog eens door.


    Met vriendelijke groeten,

    Bianca Dijkhuizen
    Klantenservice Pure CBD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hond2015
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb het bedrag overgemaakt.Van het proef flesje van 49,95
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen