Klacht Stay Healthy: Afspraak levering klopt niet kan niet kosteloos retour sturen geen ante.nr bekend

Scheps1957

Ik heb een pakje met erectableetten toegestuurd en geleverd door DHLpostt en dat kan na gezien en of geprobeerd met paar tabel 5 of 6 stuks weer retour gezonden worden echter geen antenne bookend well post us r op pakje Al's retour Richter Dan moet ik well betalen er klopt dus nils van wat dot bedrijf bewoonweg maar doet nu kan ik Zeke een Vettel rek. Verwachten met directed aanmaningen en dat terwijl het gratis detour kon nouveau vergeet het Dan maar called behalve eerlijkheid ik heb er niet een om gevraagd dot heft demand op mijn nama gezet Al's flauwe rot grap of zo ja en nu dit ik er dis mee no nee hoor ik kon het kosteloos retouren maar geen Antwerp.nr nergens bekend en cook geen bon intake wat niet ik nu wie lost dit geintje voor me op.?.....??!!. Graag hulp om dit sport praktijken te stoppen en noir zal ik zie betalen dochter hoe Komen ze San mijn rek.nr bank geen vast aut. Afschrijven en ik Ben Dan mijn held kwijt of??? Kan per direct het were tterug vorderman ja toch zijn mijn centen en zij zaken hun recl. Niet waar ik hoor graaf van u VR gr I.scheps

Last pakketje kosteloos ophalen en klaar opgelost toch zeker weed retour via DHL en Anders antwoordnr geven

Stay Healthy
    Beste heer Scheps,

Helaas is bovenstaand bericht niet geheel duidelijk. Echter begrijpen we dat u het pakket wilt retourneren?
    U kunt uw bestelling binnen twee weken na ontvangst retour sturen.
    We verzoeken u om de bestelling retour te sturen naar het onderstaand adres:

Stayhealthy Products
    Postbus 295
    2280 AG Rijswijk
    Nederland

Wij adviseren u deze retourzending met een Track & Trace code (via PostNL) terug te sturen zodat als het pakketje kwijt raakt bij de post, u altijd kunt aantonen dat u een pakje retour heeft gestuurd.
    Daarnaast is het belangrijk dat u een begeleidend schrijven met uw gegevens zoals uw naam, adres en eventueel het ordernummer bij het retourpakketje toevoegt. Op deze manier kunnen wij zien dat het pakketje van u afkomstig is en kan deze aan uw bestelling gekoppeld worden.

Judith
    Klantenservice Stayhealthy Products

Scheps1957
Uiteindelijke oplossing Ik moet maarliefst 99e betalen voor dat tablettenbusje ze hebben me reeds2x bedreigd terwijl ze de gmail gewoon diet hebben bea twoord ik heb u self per dire t een drug brief trug gesture maar hoop cat u mij alsnog air. Heipen door dit dossier Al's og were op te zaken en horen om per direct dit per direct juris h met speed aan de zaken oogedaan te winnen zaken Gaarne met speed contact opnemen VR greot I.scheps uit veenendaal tel nr 0643488752 Ps excuses voor de vele vouten maar loop de vierdaagsen ik heb pakketje verstuurd maarr komt ook zo were trug is niet te geven en zijn niet voor redesign vatbaar way kan ik u of doen ?..???.