Klacht Stay Healthy: Betalen voor een gratis proefpakket

GD

Mijn client heeft een gratis proefpakket ontvangen. Uiteindelijk krijgt hij een rekening van 81,95. Telefonisch krijgen wij geen contact. Graag helderheid wat hij nu moet doen. Hij kan deze kosten niet betalen.

Kosten ongedaan maken.

Stay Healthy
    Goedemiddag,

We kunnen u informeren dat wij geen telefonische service verlenen. Via ons telefoonnummer kunt u antwoorden vinden op veelgestelde vragen. Wij zijn per e-mail te bereiken via info@stayhealthyproducts.com.

Graag geef ik u extra informatie met betrekking tot onze huidige gratis proberen actie;

Wij hebben een beperkt aantal pakketten beschikbaar gesteld zodat wij onze klanten de mogelijkheid kunnen geven om het product gratis 14 dagen lang uit te proberen. Wij hebben deze keuze bewust gemaakt, als een extra service voor onze klanten.

Het voordeel van deze actie, is dat uw cliënt kon uitproberen hoe zijn lichaam op het product reageert en of dit product bij uw cliënt past.
    In deze 14 dagen kon uw cliënt heel goed merken wat het product met het lichaam doet en of dit ook voor uw cliënt werkt.
    Wij zijn ons er van bewust dat elk lichaam anders reageert, en het bij ieder persoon anders kan werken. Vandaar dat wij graag deze extra service aanbieden, en uw cliënt de mogelijkheid heeft om het product terug te sturen binnen 15 dagen na ontvangst van het pakket. Indien uw cliënt het product aan ons had geretourneerd binnen deze proefperiode, zou de rekening gecrediteerd worden. Echter heeft uw cliënt dit niet gedaan waardoor de koop definitief is gesloten. Uw cliënt kan het product helaas niet meer aan ons retourneren.

Team Stayhealthy products

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?