Klacht Stay Healthy: betalen voor een proef pakket wat ik nooit heb gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 442010
Gebruiker
serena
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb via jully een klacht ingediend heb ook antwoord gehad zij zeggen gewoon dat ik een proef pakket heb ontvangen en moet bijna 60 euro toch betalen ik ben het er niet mee eens want ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb gekregen

De oplossing

dat ze moeten ophouden met die onzin om mensen geld af te troggen

1 reactie

  1. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Palmen,

    PostNL bevestigt het product op 7 april bij u bezorgd te hebben. Voor een afleverbewijs kunt u ons mailen in verband met de privcay wet kunnen wij deze niet hier met u delen.

    Met vriendelijke groet,

    Team Steayhealthy products

Uiteindelijke oplossing

Auteur
serena
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen oplossing ik moet gewoon betalen zij zeggen dat post nl heeft bevestigt dat het pakketje hier afgeleverd is hoe kan het dan dat ik niks heb ontvangen had alleen een proef pakketje aangevraagd die zijn toch gratis en kosten toch niet bijna 60 euro maar dat heb ik niet gehad ik snap er niks meer van
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen