Klacht Stay Healthy: Betalen

Klachtnummer
# 359514
Gebruiker
Dewi
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste,

Ik zag dat er een betaling was gevraagd voor de pure garcinia cambogia.
Deze had mijn moeder besteld.
Zij is ondertussen heel erg ziek geworden en opgenomen in het ZH.
Zij had niets verteld over deze pillen anders had ik ze al eeder geretourneerd.
Ik hoop dat U wat kunt regelen voor haar.

Vriendelijke groet
Dewi

De oplossing

De betaling annuleren aub

4 reacties

  1. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Beste Dewi,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelende om te horen dat uw moeder ziek is. Helaas is de retourtermijn voor dit product al ruimschoots overschreden. Om u te gemoed te komen kan ik u een eenmalige korting aanbieden van 20 euro. Ik hoor graag of u hier gebruik van wil maken.

    Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

    Met vriendelijke groeten,

    Barry de Graaff

    Klantenservice Stay Healthy Products
  2. Auteur
    Dewi
    Datum
    Berry,

    Mijn moeder was voordat ze naar het ZH moest al ziek, wilde zo graag afvallen en dacht dat deze pillen haar redding zouden zijn, ze heeft ze in een ander potje gedaan zodat wij (kinderen) het niet zouden opvallen
    Nu is de tijd allang verstreken zoals ik begrijp, maar zij heeft ze amper kunnen gebruiken.
    Vind jou aanbod heel mooi, maar zou graag 'n andere uitweg reëel vinden.

    Vriendelijke groet
    Dewi
  3. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Beste Dewi,

    Hartelijk dank voor uw email. Helaas is de retourtermijn al ruimschoots overschreden en nu meld u ook dat de capsules niet meer in de originele verpakking zitten. Helaas is korting het enige wat ik u op dit moment kan aanbieden in deze situatie.

    Met vriendelijke groeten,

    Barry de Graaff
    Klantenservice
  4. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Dewi,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb de korting voor u verwerkt en u ontvangt een nieuw betaaloverzicht van Afterpay.

    Met vriendelijk groet,

    Barry de Graaff
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen