Opgelost door Stay Healthy: geld afschrijven en niets lever dit is oplichting graag wil ik in gesprek gaan maar lukt niet

content Opgelost
# 341993
A H M 386696

cb olie

geld afschrijven en niets lever dit is oplichting
graag wil ik in gesprek gaan maar lukt niet

stop zetten van deze betalingen

Stay Healthy
    Beste A.H.M. de Jong,

Bedankt voor het contact opnemen met onze klantenservice. Het is bij ons zo dat u voor een bedrag van €7,95 het product 14 dagen kunt proberen. Bevalt het product, dan wordt er een bedrag van €49,95 door ons geïncasseerd en houdt u het product! U kunt vanaf dat moment zelf besluiten wanneer de automatische zendingen worden stopgezet.

Indien u het gevoel heeft dat het product niet voor u is weggelegd kunt u het aangebroken product binnen de 14 dagen ook weer aan ons retourneren en zullen de vervolgzendingen voor u worden geannuleerd. Onze consumenten worden hierover geïnformeerd op onze website https://pure-cbd.nl/actie/. Dit wordt daarnaast ook in de bevestigingsmail geïnformeerd en uiteindelijk ook in de folder die bij de bestelling wordt meegestuurd.

Helaas heeft u het probeerpakket niet geretourneerd waardoor deze in rekening is gebracht. De vervolgzendingen daarentegen zullen wij netjes voor u stopzetten, u geeft namelijk aan dat u deze niet wilt ontvangen. Daarover zult u ook netjes een bevestigingsmail van ons ontvangen.

Mocht u nog vragen hebben is onze klantenservice elke werkdag te bereiken van 12:00u t/m 17:00u via het volgende tel. nr. (+31) 085-8889095.

Hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice Pure CBD

A H M 386696

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?