Opgelost door Stay Healthy: geld afschrijven en niets lever dit is oplichting graag wil ik in gesprek gaan maar lukt niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 341993
Gebruiker
A H M 386696
Datum
1 reactie

Details

De klacht

cb olie

geld afschrijven en niets lever dit is oplichting
graag wil ik in gesprek gaan maar lukt niet

De oplossing

stop zetten van deze betalingen

1 reactie

  1. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste A.H.M. de Jong,

    Bedankt voor het contact opnemen met onze klantenservice. Het is bij ons zo dat u voor een bedrag van €7,95 het product 14 dagen kunt proberen. Bevalt het product, dan wordt er een bedrag van €49,95 door ons geïncasseerd en houdt u het product! U kunt vanaf dat moment zelf besluiten wanneer de automatische zendingen worden stopgezet.

    Indien u het gevoel heeft dat het product niet voor u is weggelegd kunt u het aangebroken product binnen de 14 dagen ook weer aan ons retourneren en zullen de vervolgzendingen voor u worden geannuleerd. Onze consumenten worden hierover geïnformeerd op onze website https://pure-cbd.nl/actie/. Dit wordt daarnaast ook in de bevestigingsmail geïnformeerd en uiteindelijk ook in de folder die bij de bestelling wordt meegestuurd.

    Helaas heeft u het probeerpakket niet geretourneerd waardoor deze in rekening is gebracht. De vervolgzendingen daarentegen zullen wij netjes voor u stopzetten, u geeft namelijk aan dat u deze niet wilt ontvangen. Daarover zult u ook netjes een bevestigingsmail van ons ontvangen.

    Mocht u nog vragen hebben is onze klantenservice elke werkdag te bereiken van 12:00u t/m 17:00u via het volgende tel. nr. (+31) 085-8889095.

    Hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice Pure CBD

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A H M 386696
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen