Klacht Stay Healthy: Gratis exemplaar aangevraagd maar pittige factuur ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 400766
Gebruiker
B. Baars
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een gratis pakketje aangevraagd en ook gekregen, vandaag een rekening gehad van € 81,95!
Ook staat er dat meerdere herinneringen zijn gestuurd maar deze nooit ontvangen.

De oplossing

Factuur laten vervallen en een ander gaan oplichten.

4 reacties

  1. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Beste J.C. van der Zwan,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht! Het is bij ons zo dat u na aankoop onze producten binnen 14
    dagen mag proberen en niet zoals u aangeeft dat onze producten gratis zijn. Wanneer de kuur bevalt hoeft u niets te doen en wordt de factuur door u oldaan. Bent u niet tevreden dan mag u deze binnen deze 14 dagen aan ons retourneren. Wij zullen daarna de factuur crediteren.

    Op onze website vind u ook onze voorwaarden voor het  retourneren. Valt u buiten deze periode dan dient u het volledige bedrag te voldoen.

    Alle correspondentie gaat via het door u opgegeven emaildres: J.zwan97@gmail.com

    Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groeten,

    Barry de Graaff
    Klantenservice Stay Healthy Products
  2. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Beste J.C. van der Zwan,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht! Het is bij ons zo dat u na aankoop onze producten binnen 14
    dagen mag proberen en niet zoals u aangeeft dat onze producten gratis zijn. Wanneer de kuur bevalt hoeft u niets te doen en wordt de factuur door u oldaan. Bent u niet tevreden dan mag u deze binnen deze 14 dagen aan ons retourneren. Wij zullen daarna de factuur crediteren.

    Op onze website vind u ook onze voorwaarden voor het  retourneren. Valt u buiten deze periode dan dient u het volledige bedrag te voldoen.

    Alle correspondentie gaat via het door u opgegeven emaildres: J.zwan97@gmail.com

    Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groeten,

    Barry de Graaff
    Klantenservice Stay Healthy Products
  3. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Beste J.C. van der Zwan,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht! Het is bij ons zo dat u na aankoop onze producten binnen 14
    dagen mag proberen en niet zoals u aangeeft dat onze producten gratis zijn. Wanneer de kuur bevalt hoeft u niets te doen en wordt de factuur door u oldaan. Bent u niet tevreden dan mag u deze binnen deze 14 dagen aan ons retourneren. Wij zullen daarna de factuur crediteren.

    Op onze website vind u ook onze voorwaarden voor het  retourneren. Valt u buiten deze periode dan dient u het volledige bedrag te voldoen.

    Alle correspondentie gaat via het door u opgegeven emaildres: J.zwan97@gmail.com

    Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groeten,

    Barry de Graaff
    Klantenservice Stay Healthy Products
  4. Auteur
    B. Baars
    Datum
    Mooi verhaal, ga dit dus niet doen, tevens heb ik geen reacties via email gekregen zoals jullie beweren. Succes verder.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Baars
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?