Klacht Stay Healthy: Gratis exemplaar aangevraagd maar pittige factuur ontvangen.

B. Baars

Ik heb een gratis pakketje aangevraagd en ook gekregen, vandaag een rekening gehad van € 81,95!
Ook staat er dat meerdere herinneringen zijn gestuurd maar deze nooit ontvangen.

Factuur laten vervallen en een ander gaan oplichten.

Beste J.C. van der Zwan,

Hartelijk bedankt voor uw bericht! Het is bij ons zo dat u na aankoop onze producten binnen 14
    dagen mag proberen en niet zoals u aangeeft dat onze producten gratis zijn. Wanneer de kuur bevalt hoeft u niets te doen en wordt de factuur door u oldaan. Bent u niet tevreden dan mag u deze binnen deze 14 dagen aan ons retourneren. Wij zullen daarna de factuur crediteren.

Op onze website vind u ook onze voorwaarden voor het  retourneren. Valt u buiten deze periode dan dient u het volledige bedrag te voldoen.

Alle correspondentie gaat via het door u opgegeven emaildres: J.zwan97@gmail.com

B. Baars
    Mooi verhaal, ga dit dus niet doen, tevens heb ik geen reacties via email gekregen zoals jullie beweren. Succes verder.

B. Baars

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?