Klacht Stay Healthy: Gratis maar toch betalen

Miepie79

Was een pretpakket en nu krijg ik een rekening van 59.95 en dat ga ik niet betalen..

Dat ik het niet hoef te betalen desnoods stuur ik het terug want is misleiding gratis maar toch betalen no way

Waarom geen reactie
    Stay Healthy
    Beste mevrouw Zuijdwijk,

Hartelijk bedankt voor uw bericht!

Graag geef ik u extra informatie met betrekking tot onze huidige gratis proberen actie;
    Wij hebben een beperkt aantal pakketten beschikbaar gesteld zodat wij onze klanten de mogelijkheid kunnen geven om het product gratis 14 dagen lang uit te proberen. Wij hebben deze keuze bewust gemaakt, als een extra service voor onze klanten.
    Het voordeel van deze actie, is dat u als klant kunt uitproberen hoe uw lichaam op het product reageert en of dit product bij u past.
    In deze 14 dagen kunt u heel goed merken wat het product met het lichaam doet en of dit ook voor u werkt.
    Wij zijn ons er van bewust dat elk lichaam anders reageert, en het bij ieder persoon anders kan werken. Vandaar dat wij graag deze extra service aanbieden, en u de mogelijkheid heeft om het product terug te sturen binnen 15 dagen na ontvangst van het pakket, indien u dat wenst.

Zodra het product wordt terug gestuurd binnen deze 15 dagen na ontvangst, zal de rekening uiteraard gecrediteerd worden en hoeft u niets te betalen. Zo heeft u het product gratis kunnen uitproberen.
    Indien u tevreden bent met de werking van het product, kunt u het product verder blijven gebruiken en ontvangt u de rekening achteraf per email.

Wenst u toch het product retour te sturen? Dan kunt u dit doen binnen 15 dagen na ontvangst.

U kunt het pakket retour sturen aan onderstaand retour adres:

Stayhealthy Products
    Postbus 295
    2280 AG Rijswijk
    Nederland

Let op!

De retourzendingen zijn voor eigen risico van de koper. Dit houdt in dat Stayhealthy Products niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Om de retourzending snel en goed te kunnen verwerken, hebben wij een aantal gegevens van u nodig.

Vermeld daarom altijd de volgende gegevens bij uw retourzending:

1) Uw Volledige naam,
    2) Uw adresgegevens,
    3) Het factuur-/ordernummer
    4) Uw e-mailadres

Retourzendingen zonder bijgevoegde gegevens worden niet geaccepteerd door onze retour afdeling.
    Zonder bijgevoegde gegevens kunnen wij niet herleiden van wie het pakket afkomstig is.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op!

Team Stayhealthy Products

Miepie79
Ik ga gewoon niet betalen

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?