Klacht Stay Healthy: Gratis pakket besteld; krijg rekening van 59.95 euro

sad Niet opgelost
sandravanslooten

Gratis pakket besteld; krijg rekening van 59.95 euro, gebeld, krijg medewerkster die alleen met vage antwoorden komt

De rekening intrekken

Stay Healthy

Beste mw. van Slooten-Punt,

Hartelijk bedankt voor uw bericht!
    Het is bij ons zo dat u na aankoop onze producten binnen 14 dagen mag proberen en niet zoals u aangeeft dat onze producten gratis zijn. Wanneer de kuur bevalt hoeft u niets te doen en wordt de factuur door u voldaan. Bent u niet tevreden dan mag u deze binnen deze 14 dagen aan ons retourneren. Wij zullen daarna de factuur crediteren.

Op onze website vind u ook onze voorwaarden voor het  retourneren. Valt u buiten deze periode dan dient u het volledige bedrag te voldoen.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Barry de Graaff
    Klantenservice Stay Healthy Products

sandravanslooten
Uiteindelijke oplossing Er wordt door dhr van Stayhealthy verwezen naar de website, maar die is onvindbaar, Ik kan met het antwoord van Stayhealthy dus helemaal niets. Ik zit er har over na te denken om het danmaar gewoon te laten escaleren en het voor de rechter uit te vechten. Met mij zijn er nog wel een paar handenvol met gedupeerden, die net als wij gereageerd hebben op een aanbieding van een GRATIS proefpakket op Facebook. Zie de reactie op bv RADAR