Klacht Stay Healthy: Iets besteld, niet gekregen maar wel betalen

Hallo,

Ik heb een factuur gekregen voor een product dat ik niet besteld heb, noch gekregen.
Ik heb sowieso geen zaken met jullie gedaan, en ook niets bevestigd of ondertekend.

Ik lees op deze site dat er meerdere van deze klachten zijn, duscdoe er wat aan.

Groeten Corine

Zorgen dat ik geen facruren/aanmaningen meer krijg. En uit jullie bestand gehaald wordt.

Beste Corine,

Hartelijk dank voor uw bericht. Dat is best vreemd omdat wij wel een bestelling via onze website http://www.puregarciniacambogia.nl ontvangen hebben op 26 februari jl. Deze bestelling is door ons ook verzonden en door onze transporteur ook afgeleverd op het opgegeven adres. Zie onderstaande link:

Ik hoop dat u begrijpt dat wij een reeds verzonden bestelling niet kunnen crediteren.

Corine
    Ja het is inderdaad heel vreemd.
    Maar 100 procent zeker dat ik niks gehad heb.
    Dus geen idee hoe je dit op gaat lossen...
    Beste Corine,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wellicht dat u even kan informeren in uw omgeving. Het kan wellicht zijn dat iemand anders het voor u in ontvangst genomen heeft. Hoor graag van u als het pakje terecht is.

Corine
    Gelukkig was ik zo slim om dat al te doen.
    Maar neej zij hadden het pakketje ook niet.
    Maar ik wil het pakketje helemaal niet omdat ik niks heb besteld zoals eerder aangegeven!
    Beste Corine,

Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas kan ik met een bewijs van bestelling en een geldig afleverbewijs de factuur niet crediteren. Ik kan u uit coulance aanbieden om op onze kosten een nalevering te doen. De factuur blijft in ieder geval op basis van deze informatie gewoon van kracht.
    Ik hoor graag of u hier gebruik van wil maken.

Corine
    Oké nogmaals ik heb niks besteld en ook niks ontvangen, en ik hoef ook niks.
    Het enigste wat ik vraag is dat jullie geen herrineringen meer sturen van een betaling.

Corine
Uiteindelijke oplossing Na een aantal berichten ben ik nog steeds niet verder gekomen. Ik blijf met de klacht zitten. Een email gestuurd maar na een goede week nog geen reactie! Dit is heel slecht van het Stay Healthy Dus pas op wat je doet