Klacht Stay Healthy: ik vind het eigenlijk oplichters

sad Niet opgelost
Johnjtop

Ze geven je 14 dagen probeer tijd en als je in die 14 dagen het produkt niet goed vind mag je het retourneren (op je eigen kosten en minus waarde vermindering)
Echter als je het produkt wilt terug sturen dan alleen ongeopende verpakkingen!
Hoe kun je iets proberen zonder de verpakking te openen.

dat ze me mijn geld terug betalen,
als je mensen lekker wilt maken door iets te verkopen en als het niet werkt dat je het dan terug kunt sturen dan moet je allemaal niet met zulke vage regeltjes komen. Ik heb een probeer pakket gekocht voor een maand dan kan iedereen snappen dat je de verpakking gaat openen ! ik vind het zeer misleidende verkoop techniek

Stay Healthy
    Beste John,

Hartelijk bedankt voor uw bericht!
    Het is bij ons zo dat u na aankoop onze producten binnen 14 dagen mag proberen en niet zoals u aangeeft dat onze producten gratis zijn.
    Wanneer de kuur bevalt hoeft u niets te doen en wordt de factuur door u voldaan. Bent u niet tevreden dan mag u het restant binnen deze 14 dagen aan ons retourneren. Wij zullen daarna de factuur crediteren.

Op onze website vind u ook onze voorwaarden voor het  retourneren. Valt u buiten deze periode dan dient u het volledige bedrag te voldoen.

Het uitsluitend retourneren van gesloten verpakking geld voor vaste klanten die in onze webshop bestellen en niet voor de probeer verpakking.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Barry de Graaff
    Klantenservice Stay Healthy Products

Johnjtop
Het is voor mij nig niet duidelijk

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?