Opgelost door Stay Healthy: mij niet meer lastig vallen met rekeningen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 365267
Gebruiker
leg de ! band ! weg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik had een gratis afvalproduct aangevraagd ,
ik heb nagenoeg totaal niet ontvangen dan alleen een
rekening van 59,95 ik heb gebeld met het bedrijf en er wordt gezegd ik ga het onderzoeken en u hoort nog van ons.dus niet doorgeven aan het afterpay dat ik niets heb ontvangen maar stuurt weer een rekening.zijn het oplichters denk ik.

De oplossing

het bedrijf moet stoppen met rekening sturen voor dingen die ik niet heb ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/ mevrouw Camijn,

    Hartelijk dank voor uw email. Uw bestelling is reeds verzonden en afgeleverd door onze transporteur DHL. Zie onderstaande link:

    https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/volg-je-pakket?tc=3SQLS268112492&pc=4463DA&lc=nl-NL

    Met vriendelijke groeten,

    Barry de Graaff
    Klantenservice Stayhealthy Products

Uiteindelijke oplossing

Auteur
leg de ! band ! weg
Datum
Uiteindelijke oplossing
want ik heb niets ontvangen ik krijg alleeen een nr door van post nl. wat moet ik daar mee zij hadden het op moeten lossen en dat doen zij niet .ik wil niets meer ontvangen van dat bedrijf dus zeker geen rekening. de oplossing van hen is een bericht met het trekkings nr van post nl. bij dit nr staat dat het is afgeleverd,maar ik heb niets gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?