Klacht Stay Healthy: Niets gekregen wel betAlen

Klachtnummer
# 490050
Gebruiker
Lot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betalen

De oplossing

Niets betalen

1 reactie

  1. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    We vermoeden dat uw bericht betrekking heeft op uw bestelling van maart. We zien dat het pakket op 17 maart is bezorgd: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SMOQ2787697601-NL-1962TS

    U heeft destijds aangegeven het product niet ontvangen te hebben. We hebben toen samen met u naar een oplossing gezocht. Vervolgens gaf u aan het product toch gevonden te hebben. Wij citeren: product gevonden maar mijn vrouw gaf aan dat er geen formulier bij zat voor de betaling.

    We verzoeken u dan ook om de betaling te voldoen.

    Met vriendelijke groet,

    Team Stayhealthy Products

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen