Klacht Stay Healthy: niets ontvangen maar moet wel betalen

Klachtnummer
# 377327
Gebruiker
yggdrassil
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens dit bedrijf zou er wat geleverd zijn.
Echter ik heb niets ontvangen Nu moet ik toch ruim € 80 euro betalen.

Kreeg vandaag de volgende email:
Bedankt voor uw bericht.
Zoals mijn collega u gisteren heeft geïnformeerd hebben wij op 14 mei een bestelling met uw gegevens ontvangen voor een proefpakket van Pure Garcinia Cambogia.
Het pakket is op 15 mei op het opgegeven adres bezorgd. Wij kunnen op basis hiervan de factuur niet annuleren. Ik kan u uitsluitend uit coulance aanbieden om een nalevering te doen op onze kosten de factuur blijft daarmee wel van kracht vanwege het geldige afleverbewijs. Op deze nalevering zit geen recht meer van retour. Wanneer u dit wenst vernemen we dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Judith
Klantenservice Stayhealthy Products
T: (+31) 085-8889095
E: info@stayhealthyproducts.com
W: www.stayhealthyproducts.com
Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 12:00 – 17:00

De oplossing

Dat ik de rekening niet hoef te betalen

1 reactie

  1. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/ mevrouw van Straten,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik hoop dat u begrijpt dat wij met een geldig afleverbewijs de factuur niet kunnen crediteren. Zie ook onderstaande link: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/volg-je-pakket?tc=3SQLS285535950&pc=5175VR&lc=nl-NL

    Daar wij wel een bestelling hebben ontvangen met uw gegevens en dit ook verzonden en geleverd hebben kan ik u uit coulance aanbieden een nalevering te doen. Zoals u ook kan lezen in de mail van mijn collega. Als u daar geen gebruik van wenst te maken is dat uw goed recht maar helaas blijft de factuur van kracht.

    Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,

    Met vriendelijke groeten,

    Barry de Graaff

    Klantenservice Stay Healthy Products

Ook een klacht indienen over ?