Klacht Stay Healthy: Opgelicht!

mijnbrievenbus1989@

DE KLACHT
Ik had een gratis proef pakketje aan gevraagd waar duidelijk GRATIS stond betaal alleen verzendkosten en nu krijgt ik opeens een mooi foldertje toegevoegd in het pakketje met 14 dagen uitproberen en dan word 60 euro afgeschreven en ook nog eens maandelijks dit is gewoon oplichterij en heet een afterpay rekening

Pakket behouden en de rekening verwijderen / Retourzending aanmaakt en op hun kosten terugsturen ! Probleem oplossen en niet mensen oplichten

Stay Healthy
    Beste heer / mevrouw Mulder,

Hartelijk dank voor uw email. De kosten voor uw retour zijn helaas voor uw eigen rekening.

Hieronder treft u een korte toelichting op de probeer-actie.

De gratis proberen-actie in het kort:

1: Het probeerpakket bevat een Hydrestore maandverpakking welke u tijdens de zichttermijn van 14 kalenderdagen gratis kunt uitproberen.

2: Bevalt het product niet? Dan dient u zich voor het verstrijken van de zichttermijn, per e-mail af te melden voor de service en het product te retourneren. U kunt uw e-mail sturen aan info@hydrestore.com

3: Bevalt het product? Dan hoeft u niets te doen. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koop definitief. De kosten van het product (€ 859,95) worden automatisch geïncasseerd. U ontvangt maandelijks tot wederopzegging het product (€ 59,95 per zending incl. verzendkosten).

Lees voor meer informatie de actievoorwaarden welke wij bij de zending hebben mee gestuurd nog eens door.

Met vriendelijke groeten,

Barry de Graaff

Klantenservice Hydrestore
    info@hydrestore.com
    www.hydrestore.com/nl

mijnbrievenbus1989@
Dat ik alsnog terug moet sturen op eigen kosten zijn gewoon oplichters!! En zie ook dat ik noet de eerste bent met deze klacht !

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?