Klacht Stay Healthy: Oplichterij was gratis maar nu ineens moet je er dik voor betalen. Maar ik heb niks

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 396081
Gebruiker
Wennepen1976
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Alles retour gestuurd maar moet nu ineens aan een incasso bureau geld gaan betalen...

De oplossing

Alles recht trekken ik ga niet voor iets betalen wat ik niet meer heb!,!,

6 reacties

  1. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Beste mevrouw van Galen,

    Hartelijk dank voor uw email.  Er is geen retour bij ons binnen gekomen en verwerkt op uw ordernummer. Graag hoor ik of u  deze wel heeft aangemeld via een email. Dan zou ik graag de track en trace code ontvangen zodat ik even kan kijken waar dit pakket zich bevind.

    Zonder geldige retourzending kan ik helaas de factuur ook niet crediteren.
    Hoor graag van u.

    Met vriendelijke groeten,

    Barry de Graaff

    Klantenservice Stay Healthy Products
    W: http://www.stayhealthyproducts.com
    E: info@stayhealthyproducts.com

  2. Auteur
    Wennepen1976
    Datum
    Ik heb hier nog steeds niks over terug gehoord. Ik heb alles terug gestuurd retour afzender!!! Graag een reactie hierop want ben niet van plan 130 euro te betalen voor iets wat ik niet in mijn bezit heb
  3. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Beste mevrouw van Galen,

    Hartelijk dank voor uw email. Er is geen retour bij ons binnen gekomen en verwerkt op uw ordernummer. Graag ontvang ik de track en trace code ontvangen zodat ik even kan kijken waar dit pakket zich bevind.

    In onze retourvoorwaarden staat duidelijk vermeld dat wij vragen om de zending met een verzendbewijs naar ons te retourneren. Zonder geldige retourzending kan ik helaas de factuur ook niet crediteren.
    Hoor graag van u.

    Met vriendelijke groeten,

    Barry de Graaff

    Klantenservice Stay Healthy Products
    W: http://www.stayhealthyproducts.com
    E: info@stayhealthyproducts.com
  4. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Beste mevrouw van Galen,

    Hartelijk dank voor uw email. Er is geen retour bij ons binnen gekomen en verwerkt op uw ordernummer. Graag ontvang ik de track en trace code ontvangen zodat ik even kan kijken waar dit pakket zich bevind.

    In onze retourvoorwaarden staat duidelijk vermeld dat wij vragen om de zending met een verzendbewijs naar ons te retourneren. Zonder geldige retourzending kan ik helaas de factuur ook niet crediteren.
    Hoor graag van u.

    Met vriendelijke groeten,

    Barry de Graaff

    Klantenservice Stay Healthy Products
    W: http://www.stayhealthyproducts.com
    E: info@stayhealthyproducts.com
  5. Auteur
    Wennepen1976
    Datum
    Er stond in de advertentie ook dat het gratis was. Maar dat was niet zo. Regel het maar want ben niet van plan te gaan betalen!!!
  6. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van Galen,

    Het is bij ons zo dat u na aankoop onze producten 14 dagen risicovrij mag proberen. Wanneer de kuur bevalt hoeft u niets te doen en wordt de factuur door u voldaan. Bevalt het product niet mag u deze binnen deze 14 dagen aan ons retourneren. U geeft aan het product geretourneerd te hebben, we vragen u dan ook nogmaals om ons het retourbewijs te sturen zodat we de zending kunnen traceren.

    Met vriendelijke groet,

    Team Stayhealthy Products

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wennepen1976
Datum
Uiteindelijke oplossing
Factuur op 0 want ik heb meteen alles retour afzender gestuurd ik heb niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?