Klacht Stay Healthy: Oplossing

sad Niet opgelost
Kimberly

Hallo,

Mijn dochter heeft een proefpakket aangevraagd en deze retour gezonden (met betaling retourkosten)

Na be asntwoording van deze klacht 3 dagen later extra administratie kosten en een dreigement van een incassobureau.

Wij krijgen het pakketje net 2 dagen geleden retour van jullie.

Slordig hoor. Wanneer je een pakket bij je houdt voor zo een periode en dan ook nog dreigmails stuurt, vind ik het ongepast dat jullie het vele dagen later terugsturen om jezelf in te dekken.

Ook ik accepteer het pakketje niet.

Ik lees hier allemaal duistere mails en wil vragen om een schappelijke oplossing voor een meisje van 19 die veel schulden heeft en geen inkomen en straks de schuldverlening in moet door deze duistere praktijken.

Ik hoop dat we tot een oplossing komen en vraag u contact op te nemen met mij.

Mvg Suzanne

Mij bellen 0650754177

Stay Healthy
    Beste Suzanne,

We hebben u inmiddels ook per e-mail geïnformeerd dat uw dochter het pakketje niet tijdig heeft geretourneerd. Hierop hebben wij contact met uw dochter gehad en in samenspraak met haar het pakket naar haar teruggestuurd. Dit is dan ook het pakketje wat u van ons heeft ontvangen.
    Via de mail zijn we inmiddels met u tot een oplossing gekomen, mochten er nog onduidelijkheden zijn dan contact u altijd opnieuw contact met ons opnemen.

Stayhealthy team

Kimberly
Ik moet betalen maar er komt geen incassobureau en administratie kosten worden vervallen. Moet wel €8,50 extra betalen voor iets... Ik denk terug verzending van de pillen. Al met al van de 20 euro administratie kosten die komen te vervallen, vervalt dus eigenlijk maar €11,50. Ik vind het jammer dat er geen coulance mogelijk was omdat dit toch een gemene vorm van binding is en jong volwassenen van 19 jaar hier geen weet van hebben. Hierin was geen onderhandeling mogelijk. Had geopperd om het pakket te retourneren maar dat was geen oplossing. Ik moet betalen.

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?