Klacht Stay Healthy: rekening ontvangen van besteling die nooit paats heeft gevonden

Klachtnummer
# 366714
Gebruiker
ikbenboos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou product bij Stayhealty besteld hebben waar ik niks van weet en nu achteraf niet allen rekening maar ook adm.kosten eisen om te betalen ,maar zo te zien ben ik niet enigste Van Stayhealty heb ik niks ontvangen allen van AfterPay

De oplossing

uitzoeken waar die pakket is want ik zelf heb niks besteld en niks ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Loncaric,

    We hebben u twee dagen geleden per e-mail het afleverbewijs van DHL toegestuurd. Daarnaast hebben we u aangeboden om de producten op onze kosten opnieuw op te sturen. Mocht u dit alsnog wensen dan vernemen we dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Judith
    Klantenservice Stayhealthy Products

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen