Klacht Stay Healthy: Seponeer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 335717
Gebruiker
Susan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ruim een jaar geleden een gratis proefpakket met pillen in de brievenbus gekregen en daarna een flinke rekening. Mijn vader heeft niets besteld en gaat dus niet betalen. De spullen waren voor mevr. K. die toen al geruime tijd overleden was en dus ook geen bestelling had kunnen doen. Infoscore Heerenveen en Afterpay stalken mijn vader nu ruim een jaar. Vader is ziek en daarom heb ik contact opgenomen met infoscore. Zelfs op de hartbewaking kreeg hij telefoontjes over betaling. Op 27-11 een dagvaarding ontvangen van een gerechtsdeurwaarder van kantoor Bosveld te Amersfoort.

De oplossing

Stop met vorderen van geld.

2 reacties

  1. Auteur
    Susan
    Datum
    Geen reactie gehad van jullie, wel van Infoscore.
  2. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Susanne,

    Hartelijk dank voor uw bericht! Wij vinden het erg vervelend dat u in deze situatie bent terechtgekomen.

    Wat bij ons in het systeem staat is een bestelling die dateert van 13-11-2017. Deze op naam van uw vader en niet mevr. K zoals u aangeeft. Deze bestelling bevat een kuur Pure Garcinia Cambogia welke wordt aangeboden met een risicovrij probeerperiode van 14 dagen. Dit houdt in dat u het product van ons mag aanbreken en gebruiken voor 14 dagen. Indien dit naar wens is behoudt u het product en kunt u de factuur, die u na 7 dagen per mail ontvangt, voldoen. Is het product niet naar verwachting kunt u dit aan ons kenbaar maken binnen deze periode en mag de kuur aan ons retour.

    Wij hebben in dit geval niets vernomen na het product te hebben verzonden en zijn er van uit gegaan dat deze wordt voldaan aangezien het in geheel goede orde is verlopen. U kunt dit ook terugvinden in onze algemene voorwaarden via de volgende link https://puregarciniacambogia.nl/html/pure-garcinia-cambogia-nl/pages/terms.html.

    Hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Stayhealthy Products

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Susan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing omdat er geen bestelling is gedaan.Er is geen koopovereenkomst! Correspondentie aanwezig en wel degelijk gericht aan Mevr. K. Nu weer een andere site, i.p.v. Stayhealthy Products, https://puregarciniacambogia.nl.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen