Klacht Stay Healthy: Slechte bereikbaarheid, niet nakomen eigen reglement

Heinrich1939

Ten onrechte geld afboeking, geen bereikbaarheid mailadres!

Heb 13 juli een proefpakketje ontvangen van Hydrestore. Ordernummer 168583.

Volgens uw reglement kan je deze producten 14 dagen proberen. Omdat ik geen voortzetting wens van een abonnement heb ik deze producten 22 juli teruggestuurd (keurig binnen de gestelde termijn van 14 dagen dus!) en volgens uw voorwaarden een mail met afzegging gestuurd. Deze kon niet verzonden worden omdat uw mailbox vol zit en er dus geen mails meer door uw organisatie ontvangen kan worden. Heb dat meteen telefonisch gemeld. Mijn opzegging en melding van retourneren onder bovenvermelde ordernummer zou doorgegeven worden aan de betreffende afdeling.

Volgens track & tracé is mijn retourzending op 23 juli bij u geleverd.

Wat schetst mijn verbazing? Er is desondanks doodleuk 59 euro van mijn bankrekening afgeschreven!

Heb dit uiteraard direct laten terugvorderen!

Ook heb ik (al)weer gepoogd u een mail over deze kwestie te sturen. Maar ik blijf de melding krijgen dat uw mailbox vol zit!

Riekt naar misleiding/oplichting! Heb ook inmiddels niet misverstane talloze reacties gelezen op Radar.nl.

Laat ik duidelijk zijn. Ik tolereer geen ongewenste afboekingen van mijn bankrekening. Heb me aan alle voorwaarden van reglement gehouden.
Dat ik geen mail kan versturen ligt aan uw organisatie omdat u uw zaakjes niet op orde heeft!

Mocht ik in de toekomst nog ongevraagde afboekingen zien, zal ik genoodzaakt zijn om mijn Rechtsbijstand verzekering in de arm te nemen!

Mailabox opschonen/eigen reglement nakomen!

Stay Healthy
    Beste heer/ mevrouw van Empel,

Hartelijk dank voor uw email.  Er is geen retour bij ons binnen gekomen en verwerkt op uw ordernummer. Graag hoor ik of u deze wel heeft aangemeld via een email. Dan zou ik graag de track en trace code ontvangen zodat ik even kan kijken waar dit pakket zich bevind.

Zonder geldige retourzending kan ik helaas de factuur ook niet crediteren. De emailbox is niet vol en doet het nog gewoon.
    Hoor graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Barry de Graaff

Klantenservice Stay Healthy Products
    E: info@stayhealthyproducts.com

Goedemiddag.

Zou dan als u was uw eigen mailbox na gaan kijken. Want er is wel degelijk mijn retour pakket aangeboden. Nog sterker één van uw medewerkers van klantenservice heeft daar op gereageerd. Denk dat dit ook het grootste probleem is binnen uw organisatie. Slechte communicatie en onderlinge samenwerking. Mijn retourzending is keurig op 23 juli bij uw organisatie aangeboden. Uw medewerker van klantenservice gaf als excuus aan dat er een achterstand zou zijn met het verwerken van de aangeboden retourzendingen. Waarop ik heb geantwoord dat het dan wel heel erg curieus is dat er ondanks die wetenschap desondanks doodleuk wordt geïncasseerd door uw afdeling incasso terwijl men niet eens op de hoogte is of er al dan of niet sprake is van retouren!

Vind het een op zijn zachts gezegd merkwaardige wijze van bedrijfsvoering. Ook nu weer blijkt dat u zomaar zonder enige kennis van inzage beweert dat mijn retour niet zou zijn aangekomen!

Zoals ik al eerder heb geschreven, ik doe in elk geval nooit meer geen zaken met uw organisatie, zal ook zeker niemand uw organisatie aan iemand aanbevelen! Wat een probleem zeg om met uw zaken te doen! Leidt alleen maar tot problemen.

Opvallend is ook dat u geen antwoord geeft op mijn klachten t.a.v. de slechte bereikbaarheid/mail.

Advies? Los u eigen problemen binnen uw organisatie op. I.p.v. die af te wenden op de klanten. Zorg voor de juiste bereikbaarheid en klantvriendelijkheid. Wellicht houdt u dan aan het einde van de rit klanten over. Hoeft u ook geen energie meer te steken in al die vele volkomen terechte klachten en kritiek!
    Stay Healthy
    Beste heer / mevrouw van Empel,

Naar aanleiding van uw retour bewijs hebben wij de factuur gecrediteerd. Het kan natuurlijk zijn dat uw gegevens niet bij de zending zaten waardoor wij deze niet konden verwerken.

Met vriendelijke groeten,

Barry de Graaff
    Klantenservice Stayhealthy Products

Heinrich1939
Er is niets opgelost. Er worden nonsens verkondigd. Nog sterker zelfs glashard ontkend/gelogen! Zo werd er geschreven dat er niets mis zou zijn met de mailbox! Nou ik heb alle mails bewaard. Daar staan alle meldingen bij dat hun mailbox onbereikbaar is omdat deze vol zit! Het zijn dus leugenaars en bedriegers!

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?