Opgelost door Stay Healthy: Waardeloos!!!!!!!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 414364
Gebruiker
Annemarie1963
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KLACHT!!!!!! Er is 49,95 afschreven terwijl ik NIKS heb ontvangen!!!!!! En een mail gestuurd heb dat ik GEEN belangstelling heb in dit produkt!!!!! En ja hoor niemand te bereiken alleen een bandje....Ga dit op sociaal media delen!!!! Mensen trap er niet in 7,95 voor alleen de verzending!!!!!!! Krijg mijn geld terug dat weet ik zeker.............Annemarie

De oplossing

Hey geld terugstorten van 49,95 voor iets wat ik niet gekregen heb, en ook aangegeven heb dat ik dit niet wil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Jilesen,

    We hebben op basis van uw bericht de track en trace gegevens bekeken en zien dat het product op 19 december bij u is bezorgd, vandaar dat wij dit bedrag in rekening hebben gebracht. Een eerdere mail over het opzeggen van het abonnement is er niet bij ons binnengekomen, maar we hebben zojuist voor u het abonnement opgezegd.

    Met vriendelijke groet,

    Team Stayhealthy Products

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annemarie1963
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hebben geld terug gestort, terecht want ik had niks ontvangen!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?