Klacht Stay Healthy: wik geen factuur

Klachtnummer
# 350195
Gebruiker
Daniek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb de pillen na 4 dagen geretourneerd, 8 febr. gekregen en op de 12e terug gestuurd, maar... kon er geen afzender bij plaatsen, heb het bonnetje bewaard, dus als ik iets moet betalen zal ik dat storneren, waardeloze manier van zaken doen..!
Als u het briefje met uw naam verwijderd, ziet u mijn adres..
L.Franke

De oplossing

Geen factuur

1 reactie

  1. Auteur
    Stay Healthy
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Franke,

    Bedankt voor uw bericht.
    Wij hebben gister uw retourzending ontvangen en u hierover gemaild.
    De rekening hebben wij gelijk gecrediteerd.

    Daarom gaan wij ervan uit dat uw vraag is beantwoord.
    Mochten er toch vragen zijn dan horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Kenneth Smits

Ook een klacht indienen over Stay Healthy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen