Klacht Stayforlong: Misleidende website en onprofessioneels afhandeling van het probleem

Eurofin

Wij hebben een boeking gedaan waarvan wij in de veronderstelling waren dat dit een half pensioen was. Het was een bedrag van 2790. Bij het bevestigen van de boeking kregen wij een prijs te zien van 2650 euro. Dit bedrag was ineens te zien tijdens het reserveren. Stayforlong had slechts 2 aanbiedingen voor B&B en HP, zie bijlage.Wij dachten de boeking is goedkoper geworden en hebben dit doorgedrukt. Bij de bevestiging zagen we echter dat dit alleen ontbijt was. Wij hebben direct contact genomen met de organisatie waar wij de boeking hebben gedaan om aan te geven dat dit niet juist was. Wij hebben een Nederlands nr gebeld maar wij kregen iemand uit India oid die alleen Engels spreekt. Er werd ons gezegd dat ze dit gingen oplossen en ons die dag nog zouden terug bellen of mailen echter niks meer gehoord. De volgende dag moesten wij al inchecken bij de resort. Ook het resort heeft niks vernomen van de organisatie en heeft ons geadviseerd om met Stayforlong contact op te nemen om de boeking te wijzigen. Wij zijn natuurlijk niet dom om BB af te nemen om voor 100 euro extra HP te nemen(voor 6 dagen) ipv van €1500.
Wij hebben vanuit Egypte weer 6 keer moeten bellen om te kijken naar een oplossen. Iedere keer krijgen wij iemand anders aan de lijn en het probleem opnieuw moeten vertellen. Er werd gezegd we gaan dit escaleren en kijken naar een oplossing. Wij kregen uren later een mail met daarin u moet het diner afnemen van het hotel wat ons in plaats van 100 euro voor 5 dagen zou kosten nu 150 dollar per person per nacht maal 5 zou kosten. Wij hebben helemaal niet op deze hele hoge kosten gerekend vooral omdat er werd gezegd we gaan kijken naar een oplossing. Wij hebben al de keren geprobeerd uit te leggen maar er wordt niet geluisterd en meegedacht naar een oplossing.

het oorspronkelijke bedrag voor BB (circa €2490)in rekening brengen ipv € 2675

Eurofin
    Tot op heden geen reactie ontvangen ook geen reactie op mijn klacht die vorige week gemaild is.
    Erg onprofessioneel en zeker niet aan te raden.
    Eurofin
    Erg schandalig zelfs geen reactie op de klacht die ik rechtstreeks naar Stayforlong heb gestuurd. Dat zegt uiteraard iets over dit bedrijf en hun manier van werken.
    Eurofin
    tot op heden nog geen reactie. Wat een organisatie, erg amateuristisch.
    Zeker niet aan te raden

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Stayforlong?