Opgelost door Stayforlong: Zeer onprofessionele klantenservice

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 578044
Gebruiker
S Sadi
Datum
5 reacties

Details

Klacht

op 15-12-2021 heb ik 3 boekingen under voucher nummers (N9KH61) , (HJBX5H) en (6YNBK2) geannuleerd, een bedrag van 231 euro moest ik terugkrijgen van mijn geannuleerde boekingen, tot op heden met taalloze verzoeken heb ik het bedrag van 231 Euro nog niet ontvangen, Ik wil graag z.s.m het tegoed (refund) van 231 euro op mijn huidige boeking Voucher nummer (7MS51J) toevoegen.

Gewenste oplossing

Het tegoed(refund) bedrag van 231 euro op mijn huidige boeking met Voucher nummer (7MS51J) toevoegen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

5 reacties

  1. Auteur
    Stayforlong
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    S Sadi
    Datum
    Dear sir, madam,
    I have really never (ever) experienced such an unprofessional company as Stayforlong !!

    I hope that there's some one with the knowledge of finance and administration to check all of my reservations!!


    The credit which has been applied to my reservation K22YG1 is the refund of three cancelled reservations on 10-12-2021 with voucher numbers (WC3Q1Q), (L8V5GK) and (HWMC1J).

    On 15-12-2021 I canceled 3 reservations under voucher numbers N9KH61, HJBX5H and 6YNBK2, I must receive a refund of €231, still I didn't receive it. Please transfer an amount of €231 to my new booking under voucher number (7MS51J ) OR to my credit card.
    Kind regards,
  3. Auteur
    S Sadi
    Datum
    Dear sir, madam,

    Still I'm waiting for your response.


    On 15-12-2021 I canceled 3 reservations under voucher numbers N9KH61, HJBX5H and 6YNBK2, I must receive a refund of €231 from this cancelation but still I didn't receive it. Please transfer an amount of €231 to my new booking under voucher number (7MS51J ) OR to my credit card.
    Kind regards,
    Shaker Sadiqi
  4. Auteur
    Stayforlong
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    S Sadi
    Datum
    Dear sir, madam,

    Finally I received the refunds.

    Thank you so much Stayforlong!!

    I hope that I in the future as a happy customer will make new bookings via Stayforlong. Thanks again.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Stayforlong?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen