Klacht Stedin: STEDIN besodemietert verbruikers met truc in een bericht over afgekeurde analoge energiemeters!

Waakzaam49

STEDIN probeert via een sluwe TRUC analoge gebruikers alsnog digitale meter aan te draaien! Let op! Stedin stuurt je een bericht met daarin een afspraak voor de plaatsing van de digi-meter. Op de envelopstaat dat het een 'belangrijk bericht' betreft; in de brief staat een datum waarop de monteur langskomt. Stedin doet alsof jouw anaolge meter iets mankeert, je meter is ZOGENAAMD 'verouderd' of 'afgekeurd' wat NONSENSE is. Uit onderzoek gedaan door diverse consumentenorganisaties is gebleken, dat juist digitale meters op grote schaal te veel verbruik aangeven! Je betaalt dus teveel voor je energie. Verbruikers met een analoge meter TRAP HIER NIET IN!!! De smoes dat op termijn hoog en laag stroom zou komen te vervallen, is ook kolder. Er gaan maatschappijen in die markt springen, waarmee je binnenkort een apart, goedkoper abonnement voor hoog of laag stroom zult kunnen afsluiten. Laat het bericht van Stedin voor wat het is, NIET bevestigen of een andere datum plannen. Op het moment dat de monteurs vooral voor niets komen, en Stedin deze truc geld gaat kosten, leren ze het wel af mensen op deze wijze om de tuin te leiden.

STEDIN moet OPHOUDEN slimme klanten, verbruikers die nog geen digitalen/'slimme' meter hebben aangeschaft, voor het lapje te houden. Welke consumentenorganisatie gaat waarschuwen voor deze truc in hun programma op televisie en online?

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Waakzaam49
    Stedin heeft inmiddels vijf pogingen gedaan om een digitale meter te plaatsen, ondanks dat ik aangegeven heb geen digitale meter te willen aanschaffen.

Waakzaam49
Stedin heeft totaal niet gereageerd!

Ook een klacht indienen over Stedin?