Klacht Stedin: aansluiting wijzigen

Klachtnummer
# 17848
Gebruiker
rene
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb een elektriciteit aansluiting van1 naar 3x25 ampere laten wijzigen het geheel is zeer vlot verlopen tijdens de aanvraag werden mails snel beantwoord en werd ik goed te woord gestaan,bij de aanvraag van de wijziging is per abuis 3x35 aangevraagd dat is met bevestiging per mail naar 3x25 gewijzigd de rekening vermeld echter 3x35 ?
Ik heb voor de monteur die 15 minuten bezig is geweest 480 euro ex btw betaald, ik neem aan dat dat is omdat de verkeerde factuur is verstuurd ?
Telefonisch word ik beleefd geholpen echter de juiste afdeling "MidofficeKV" is allen per mail te bereiken (ook voor telefonisten intern bij stedin) en vooralsnog hoor ik niets.

De oplossing

Graag antwoord en uitleg of voor 3x25 een ander bedrag had moeten worden gerekend . En een correctie nota met een redelijk bedrag voor de uitgevoerde werkzaamheden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Stedin
    Datum
    Geachte heer Barthel,Zojuist heb ik u telefonisch gesproken. Ik heb met u afgesproken dat ik volgende week direct met uw klacht aan de slag gaat. Zodra ik meer informatie heb, laat ik u dat weten.Met vriendelijke groet,Nathalie
    Stedin Webcare
  2. Auteur
    rene
    Datum
    Hoi Nathalie, Alvast Dank voor het ondernemen van actie !Groet, Rene
  3. Auteur
    Stedin
    Datum
    Geachte heer Barthel, Zoals afgesproken ben ik met de klacht aan de slag gegaan. De afdeling Verkoop heeft uw verzoek in behandeling. Er wordt nu uitgezocht en nagevraagd wat er precies op de locatie is gebeurd, zodra ik hier een terugkoppeling van hebt gekregen laat ik u dit weten. Met vriendelijke groet, Nathalie
    Stedin Webcare

Ook een klacht indienen over Stedin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen