Opgelost door Stedin: Afspraak is afspraak en laat van je horen als je niet kan

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 326309
Gebruiker
Gebruiker1533648141
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Stedin komt tot twee maal toe een afspraak die zij maken niet na. Blijven weg zonder opgave van reden. Na de eerste keer zelf bellen en een nieuwe afspraak die ze ook niet nakomen. Bij bellen blijkt de planning niet te vinden !!. Het trieste is dat de meter vervangen moet worden bij onze moeder van 89. Die laten we na een onaangename ervaring niet meer open doen. dus hebben we twee keer tijd moeetn vrij maken voor jan met de korte achternaam. Een typische lak aan mijn klantenmentaliteit van een monopolist !! Benieuwd of er een derde keer komt.........

De oplossing

Excuses en een nieuwe afspraak maken voor een tijd als er al iemand is. Kortom schikken naar wat de klant wil

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1533648141
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwe afspraak en excuses met mooie cadeaubon
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stedin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen