Klacht Stedin: afwijzinging compensatievergoeding en schadeclaim na stroomstoring op 08-04-2014

Klachtnummer
# 66942
Gebruiker
vanbuuren
Datum
3 reacties

Details

De klacht

op 8april 2014 stroomstoring gedurende 9 uur en 27 minuten. na reparatie van de grondkabel klapte de zekering van mijn douchecabine door de piekspanning.dit telefonsch en per brief gemeld .antwoord vergoeding zou in behandeling zijn en de kosten zekering ad €96.80 worden niet vergoed.in hun antwoord schrijft stedin wij zijn hier niet verantwoordelijk voor.terwijl in hun algemene voorwaarden staat: artikel 17
punt 7.1a dat ze wel degelijk aansprakelijk zijn.

De oplossing

op korte termijn uitbetaling compensatievergoeding en reparatiekosten vervangingskosten van de geklapte zekering. ad € 96.80.ke

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Stedin
    Datum
    Beste J.G. Steenwijk,
    Ik kan mij voorstellen dat u van mening bent dat Stedin verantwoordelijk is voor de schade die u heeft geleden. Zelf kan ik hier geen uitspraak over doen.
    Om deze reden heb ik uw bezwaar doorgezet naar de afdeling die dit wel kan, zodat uw bezwaar in behandeling kan worden genomen. Deze afdeling contact met u opnemen over deze situatie.
    Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag.
    Met vriendelijke groet,
    Olivier Stedin Webcare
  2. Auteur
    vanbuuren
    Datum
    daar ik tot op heden niets van stedin hoorde zelf afd klachten gebeld.Intern was het bericht van webcare daar niet ontvangen.Dat mijn aangelegenheid binnen een week opnieuw wordt beoordeeld en wat er wordt uitbetaald
  3. Auteur
    Stedin
    Datum
    Beste J.G. Steenwijk,Ik vind het heel vervelend om te horen dat er geen contact is gezocht door deze afdeling. Ik heb uw bezwaar op 9 juli 2014 om 13:28 uur naar hen doorgestuurd. Het verbaasd mij dan ook dat zij aangeven dat er niets is ontvangen.Omdat u aangeeft dat uw bezwaar nu alsnog is behandeling is bij deze afdeling, zal ik het niet nogmaals versturen. Mocht uw bezwaar worden afgewezen omdat dit niet tijdig zou zijn ingediend, verwijs dan naar de eerder genoemde mail die verstuurd is door Olivier van Webcare. Deze is verstuurd naar de functionele mailbox van deze afdeling. Tot slot wil ik u graag mijn excuses aanbieden over het verloop van dit bezwaar. Ik vind het heel vervelend dat dit zo is gelopen. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag.Met vriendelijke groet,Olivier
    Stedin Webcare

Ook een klacht indienen over Stedin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen