Klacht Stedin: CV defect na aansluiting slimme meters

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 258102
Gebruiker
Sebas121
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na plaatsing slimme meters op dinsdag 4 april wilde onze cv niet meer opstarten. Hier is direct een telefonische melding bij Stedin van gemaakt. Daar werd t verhaal bevestigd en men zou snel actie ondernemen. Gezien het met een gezin zonder warm water en verwarming erg vervelend is. Zelf de CV monteur laten komen. Na 2 bezoeken bleek het glasblok defect. Dit is m.i. Een driect gvolg van de vervanging/gasdruk wijziging uitgevoerd door Stedin.

Stedin is erg stil, vandaar deze actie.

De ketel is ondertussen afgekeurd, hoewel deze in maart nog onderhouden was en nog jaren meekon. En het gezin sit nog steeds zonder verwarming en heet water.

Er is ons op geen enkele manier gewezen op dit risico.

De oplossing

Reactie en erkenning aansprakelijkheid

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Stedin
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Wat vervelend om te horen dat uw schade heeft na het wisselen van uw energiemeters. U heeft hier op 4 en 6 april een melding van gemaakt bij de klantenservice. Zij hebben de melding door gezet naar de afdeling Klachtenmanagement.

    Volgens onze administratie heeft u daarop ook een bericht ontvangen van de behandelaar. Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit laatste bericht, dan willen wij u aanraden contact op te nemen met de behandelaar van uw dossier

    Met vriendelijke groet,

    Nicole
    Stedin

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sebas121
Datum
Uiteindelijke oplossing
De eerste reactie van Stedin is teleurstellend. Ze hadden ten eerste de feiten niet eens goed. Het klachtenproces loopt dus nog... Ondertussen extra hulp ingeschakeld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Stedin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen