Klacht Stedin: CV defect na aansluiting slimme meters

sad Niet opgelost
Sebas121

Na plaatsing slimme meters op dinsdag 4 april wilde onze cv niet meer opstarten. Hier is direct een telefonische melding bij Stedin van gemaakt. Daar werd t verhaal bevestigd en men zou snel actie ondernemen. Gezien het met een gezin zonder warm water en verwarming erg vervelend is. Zelf de CV monteur laten komen. Na 2 bezoeken bleek het glasblok defect. Dit is m.i. Een driect gvolg van de vervanging/gasdruk wijziging uitgevoerd door Stedin.

Stedin is erg stil, vandaar deze actie.

De ketel is ondertussen afgekeurd, hoewel deze in maart nog onderhouden was en nog jaren meekon. En het gezin sit nog steeds zonder verwarming en heet water.

Er is ons op geen enkele manier gewezen op dit risico.

Reactie en erkenning aansprakelijkheid

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Stedin
    Geachte heer, mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat uw schade heeft na het wisselen van uw energiemeters. U heeft hier op 4 en 6 april een melding van gemaakt bij de klantenservice. Zij hebben de melding door gezet naar de afdeling Klachtenmanagement.

Volgens onze administratie heeft u daarop ook een bericht ontvangen van de behandelaar. Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit laatste bericht, dan willen wij u aanraden contact op te nemen met de behandelaar van uw dossier

Nicole
    Stedin

Sebas121
De eerste reactie van Stedin is teleurstellend. Ze hadden ten eerste de feiten niet eens goed. Het klachtenproces loopt dus nog... Ondertussen extra hulp ingeschakeld.

Ook een klacht indienen over Stedin?