Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Stedin: Driedubbele rekening door smartmeter , Stedin en Eneco kastje naar de muur.
Details
De klacht
Sinds ik een smartmeter heb, kwam Eneco ineens met een onrealistisch hoog verbruik. Toen ik hierover contact met hen opnam werd ik doorverwezen naar Stedin (de leverancier van de meters). Ondertussen ben ik door toeval erachter gekomen wat er aan de hand is: mijn gevenes en die van de buren worden door de smartmeter op een hoop gegooid. Er kwam een dame aan de deur om een andere energieleverancier te verkopen, zij kon mijn gegevens inzien. Ik woon op nr 105. De gevens van de buren op 105a en 105b waren zichtbaar bij de gegevens van mijn meter en werden vermeld als mijn verbruik. Stedin verwijst mij naar Eneco.De oplossing
Correctie van de gegevens en teveel afgeschreven geld terugstorten op de betreffende rekening.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.