Klacht Stedin: Mijn aanvraag voor een verzwaring van onze aansluiting wordt niet afgehandeld.

gjdegroot

Wij hebben in augustus een verzwaring van onze aansluiting voor een nog op te leveren nieuwbouwwoning aangevraagd via mijnaansluiting.nl: van 1*35 naar 3*25 ampère.
Omdat ik na deze aanvraag niets meer vernam van Stedin, ben ik voor de eerste keer met de klantenservice gaan bellen. Volgens hen was alles keurig doorgegeven en zou de wijziging kosteloos doorgevoerd worden. Omdat ik graag bevestiging wilde dat dit inderdaad allemaal correct zou zijn of worden uitgevoerd, is er een terugbelverzoek (terugbelverzoek nummer 1) bij de verantwoordelijke afdeling neergelegd. Ik zou vervolgens binnen 5 werkdagen worden teruggebeld, maar helaas bleef het stil. Heb daarna weer met de klantenservice gebeld, excuses gekregen en er is opnieuw een terugbelverzoek (terugbelverzoek nummer 2) neergelegd bij de verantwoordelijke afdeling. Wederom bleef het stil en ben ik weer met de klantenservice gaan bellen. Deze keer heb ik echter gevraagd om de naam van het installatiebedrijf. Dit bleek Baas BV te zijn. Gewapend met een duizendnummer heb ik vol goede moed contact opgenomen met Baas BV.

Het duizendnummer wat ik echter van Stedin had gekregen bleek echter onbekend bij Baas BV. Ik weer met Stedin bellen en mijn duizendnummer bleek gesloten te zijn en te zijn heropend in een vijfduizendnummer aanvraag. Ik weer contact opnemen met Baas BV, maar daar werken ze alleen maar met duizendnummers. Er zat niks anders op dan om maar weer contact opgenomen met Stedin waar ik een duizendnummer kreeg. Wederom met Baas BV contact opgenomen en het nieuwe duizendnummer leverde zowaar een match op met ons toekomstige adres. Helaas kwamen we ook tot de conclusie dat de wijziging naar 3*25 ampere nooit is doorgekomen. En dus heb ik weer met de klantenservice van Stedin gebeld, waar de medewerker er inmiddels niks meer van begreep. Het enige wat ze kon doen was een terugbelverzoek neerleggen (terugbelverzoek nummer 3) bij de verantwoordelijke afdeling met de notitie erbij dat dat er nu toch echt een keertje contact met mij zou moeten worden opgenomen. Je voelt hem al aankomen, ik ben niet teruggebeld. Het telefoonnummer en keuzemenu van Stedin ken ik inmiddels uit mijn hoofd en aangezien ik de aansluiting nodig heb, heb ik toch maar weer contact opgenomen met Stedin. Ik heb ook ditmaal weer vele excuses gehad en de medewerkster zou dit niet alleen een terugbelverzoek neerleggen bij de verantwoordelijke afdeling (terugbelverzoek nummer 4), ze zou er persoonlijk voor zorgdragen dat het nu voor eens en voor altijd zou worden opgelost, want dit kan echt niet. In deze laatste opmerking kon ik me overigens wel vinden. Ik heb weer netjes vijf werkdagen met smart gewacht op een telefoontje, maar het zal inmiddels geen verbazing wekken dat ik niet ben teruggebeld. Afgelopen donderdag heb ik voor de laatste keer gebeld Stedin. De klantenservice heeft dit keer naast standaard excuses mijn vraag niet bij de verantwoordelijk afdeling neergelegd, maar doorgestuurd naar een zogenaamd klachtenteam. Helaas kon ik niet rechtstreeks met het klachtenteam in contact worden gebracht, maar is er een terugbelverzoek neergelegd (terugbelverzoek nummer 5) en zou ik niet binnen 5, maar 3 dagen worden teruggebeld, We zijn inmiddels twee dagen verder en ik heb er geen vertrouwen meer in dat ik maandag wordt teruggebeld, vandaar dat ik mijn klacht hier maar plaats. Aangezien onze woning zeer binnenkort wordt opgeleverd en deze aansluiting nodig bij de installatie van de keuken is er enige haast bij.

Ik wil dat mijn aanvraag voor een verzwaring van de aansluiting zsm wordt doorgevoerd.

gjdegroot
    Nog geen reactie gehad.