Klacht Stedin: Niet betalen van schadevergoeding

Leo van der Maas

Op 10-11-11, heb ik bijna 24 uur zonder stroom gezeten. Stedin zegt op haar website dat ik niets behoefde te doen en dat ze de schadevergoeding automatisch zouden overmaken. Op 24 april kreeg ik bericht dat ze mij 55 euro wilden betalen nadat ik vele brieven en mails had verzonden.Dat is veel te weining en dat weet Stedin ook. Mijn hoogbejaarde buurman heeft helemaal nog niets van hen gehoord. Storingsnummer is 7028958. Dat van mijn buurman weet ik niet. Ik vind het super slecht en een zeer slechte service van Stedin.

Ik wil het bedrag, waarop ik als klant recht heb, ( Na 4 uur 35 Euro en daarna elke 4 uur 20 Euro) plus een excuus van Stedin

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Stedin
    Hallo meneer van der Maas,N.a.v. het telefoongesprek met uw vrouw vanmiddag vat ik nog even de oplossing van uw klacht samen. De vergoeding waar u recht op heeft n.a.v. de stroomonderbreking in november 2011 is inmiddels uitbetaald. Mijn collega van de afdeling Schade & Klachten heeft inmiddels zelf contact gezocht met uw buurman Dhr. van Eijk. N.a.v. zijn gegevens zal ook hier spoedig een uitbetaling volgen. Verder bieden we u onze oprechte excuses aan voor het rommelige verloop van de uitbetaling.met vriendelijke groetStedin Wecare
    Leo van der Maas
    Ik zelf heb het geld waar ik recht op had , eindelijk na 9 maanden ontvangen. Mijn bejaarde buurman echter nog steeds niet. Wel kreeg ik van u bericht dat u deze man gecontact had, maar gisteren (10-7-12) had deze man nog niets van Stedin gehoord. Ik vind dat misleiding en ik zal niet rusten, voordat deze man ook zijn geld heeft ontvangen. Ik vind dat Stedin, hier aan mij onjuiste en niet eerlijke informatie verstrekt. Ze doen het voorkomen alsof alles geregeld is, maar dat is dus beslist niet
    Stedin
    Vervelend dat u nog niet gebeld bent, ik ben nog voor u bezig te zorgen dat ook uw buurman zijn compensatie ontvangt. Excuses voor de wachttijd, ik houd u zoals zojuist telefonisch met u besproken is, persoonlijk op de hoogte. Met vriendelijke groet,
    Claudia
    Stedin Klantenservice
    Leo van der Maas
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    Leo van der Maas
    Mijn buurman heeft nu een reactie van u ontvangen. Hij heeft bericht gekregen dat hij 75 Euro schadevergoeding krijgt. Kunt u mij uitleggen, waarom deze man
    20 Euro minder krijgt aangeboden dan waar hij recht op heeft. Ik heb dezelfde storing gehad en ik heb 95 Euro ontvangen. Dat is ook het juiste bedrag. Waarom, wil Stedin deze man nu weer een poot uitdraaien. Ik had goede hoop op een snelle en goede afwikkeling, maar ik wil hebben dat deze man ook zijn aanvullende 20 Euro krijgt.
    Stedin
    Uw buurman heeft inderdaad een brief gehad mbt een deel van zijn vergoeding. Voor de overige 20 euro is ook reeds opdracht tot uitbetaling gegeven, wellicht is dit nog onderweg. Ik bevestig u nogmaals dat ik u hiervan persoonlijk op de hoogte zal houden. Met vriendelijke groet.
    Claudia
    Stedin Klantenservice

Ook een klacht indienen over Stedin?