Klacht Stedin: nieuwe aansluiting

bob

Beste, inmiddels ben ik een dikke 2 mnd bezig om een offerte te krijgen van stedin voor een nieuwe gasaansluiting en wijziging van elektriciteitmeter.
Na diverse mails met een verkoopadviseur heb ik aangegeven dat het beter is dat er iemand van stedin komt kijken zodat de situatie goed bekeken kan worden.
Dit is dan uiteindelijk gebeurt , de beste man heeft de situatie bekeken en foto's gemaakt voor de afdeling uitvoering.
nu dik 3 weken geleden nog steeds geen offerte en de verkoopadviseur maakt er ook een feestje van. , die vraagt na 9 weken nog maar eens waar de gas aansluiting moet komen!!
Inmiddels hebben wij met spoed gas nodig maar dit slaat werkelijk nergens op dat het allemaal zo vreselijk lang moet duren.
Als deze offerte ooit nog komt mag ik hopen dat er met grote spoed ook een uitvoering hiervan kan komen, het blijkt maar weer dat stedin een monopoly hiermee heeft.

gisteren een offerte, zodat ik vandaag kan betalen en morgen uitgevoerd kan worden

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Stedin
    Geachte heer, mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat de aanvraag voor de nieuwe gasaansluiting en wijzing van elektriciteit niet naar tevredenheid verloopt. Onze excuses hiervoor.

Uit de de gegevens blijkt inderdaad dat u al vaker contact hebt gehad. Mijn collega's hebben eerder ook al contact met de verkoopadviseur gezocht om u te helpen. Ook ik heb deze stap zojuist genomen en wacht nu op terugkoppeling van mijn collega. Zodra wij verdere informatie voor u hebben, zullen wij u dit zo snel mogelijk laten weten!

Met vriendelijke groeten,

Nicole
    Stedin Webcare
    bob
    Nou vandaag ( 1 dag later) krijg ik een mail van collega verkoopadviseur, met de vraag of ik een bouwtekening wil sturen van de schuur ivm met de afstand van de gaskast.
    Dit is dus allemaal al doorgenomen met de goede man van stedin die hier geweest is, daarbij heeft deze verkoopadviseur het over de max. afstand van 2 mtr van raam en deur, dit moet zou minimaal moeten zijn en bij een schuur is dit maar 0,5 meter minimaal van deur of raam. waarom weet deze adviseur de voorschriften niet ?
    Stedin
    Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben inderdaad terugkoppeling ontvangen dat een collega het, i.v.m. verlof, even op zich heeft genomen. Zij heeft uw antwoord ook ontvangen en heeft dit in behandeling genomen. Ons werd aangegeven dat ze het nog ging overleggen met de verantwoordelijke engineer.

Terugkoppeling die wij ontvangen, zullen we natuurlijk delen.

Met vriendelijke groeten,

Nicole
    Stedin Webcare

bob

Ook een klacht indienen over Stedin?