Opgelost door Stedin: Nog niet terugbetaalde onterecht geinde kosten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 84805
Gebruiker
Sabrina
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste, Ik ben zeer teleurgesteld in de werkwijze van Stedin.Al meer dan 2,5 jaar ben ik bezig duidelijkheid te krijgen ivm mijn zaak. Eindelijk een brief ontvangen dat ik de 458 euro onterecht geïnde kosten op 31oktober 2014 op mijn rekening gestort zou krijgen. Dit is vandaag 17 november 2014 nog steeds niet gestort. Na herhaaldelijk bellen ook door mijn consulente van MEE met de afspraak dat we teruggebeld zouden worden is dit ook nog steeds niet gebeurd. Ik dien bij deze dus een klacht in tegen deze gang van zaken.
De klacht ligt op dit moment ook op de juridische afdeling van MEE en zal nog bij andere organisaties worden aangemeld.Verder wil ik u wijzen op de vaak arrogante en incapabele manier waarop ik te woord ben gestaan.
Ik eis bij deze de betaling binnen 1week op mijn rekening. Indien dit niet gebeurd ,dan onderneem ik juridische stappen waarvan de kosten voor Stedin.

De oplossing

Ik eis dat het geld binnen 1week op mijn rekening is bijgeschreven. Indien niet worden juridische stappen ondernomen en wordt contact met de media gezocht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Stedin
    Datum
    Beste mevrouw Van Roy,Ik heb u meerdere malen gesproken over deze kwestie. Vandaag in ons telefoongesprek heeft u bevestigd dat u het bedrag heeft ontvangen.Daarnaast sturen wij u nog een VVV-bon voor het ongemak en de lange doorlooptijd. U kunt deze eind van deze week/begin volgende week verwachten.Ik vertrouw erop dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.Met vriendelijke groet,Olivier
    Stedin Webcare
  2. Auteur
    Sabrina
    Datum
    Bedankt Olivier voor de correcte afhandeling en de moeite die u heeft gedaan. Ik zou willen dat ik u 2,5 jaar geleden aan de telefoon had gehad dan was dit misschien eerder opgelost. Het heeft mij door mijn ziekte veel energie gekost. Ik hoop dat Stedin zijn zaken in de toekomst beter gaat regelen en ik ben blij dat ik nu geen klant meer bij Stedin ben. Meer dan 2,5 jaar...pfff. Stel dat ik mijn rekening meer dan 2,5 jaar niet zou betalen.... Stedin mag blij zijn met mensen zoals Olivier !!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sabrina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Stedin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen