Klacht Stedin: Omzetten energiemeter naar daltarief worden op Koningsdag genegeerd

Klachtnummer
# 301820
Gebruiker
K. Demir-Visser
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds Koninginnedag werd omgezet naar Koningsdag (ook een officiële feestdag) slaagt Stedin er niet in om mijn energiemeter op het daltarief te zetten. Elk jaar waag ik er weer een e-mail aan maar weer van het kastje naar de muur. Nu, 27 april 2018, staat mijn meter weer op het normale tarief terwijl het een feestdag is.

Gewenste oplossing

27 april de dubbele energiemeters op het daltarief zetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    K. Demir-Visser
    Datum
  2. Auteur
    K. Demir-Visser
    Datum

Ook een klacht indienen over Stedin?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen