Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Stedin: Oost Indisch doof
Details
De klacht
Wij wonen sinds april 2007 in een appartementen complex dat in 2005 is opgeleverd voor bewoning. Sinds onze verhuizing ontvangen we om de zoveel maanden bericht van Stedin gericht aan ASR maar wel op ons adres. De berichten varieren van verzoeken om de meterstanden door te geven tot aankondigingen dat vanwege onduidelijkheden controle van de meters noodzakelijk is. Al vele malen heb ik Stedin gebeld dat ASR niet op dit adres "woont" en dat ik het zat begin te worden door Stedin te worden "gestalkt". Eenmaal heb ik zelfs getracht zelf ASR te bewegen een wijziging door te geven maar dat kostte toen enkele uren om de juiste persoon te vinden. En, zo blijkt, zonder succes. Vandaag weer gebeld na ontvangst van weer een brief. Het antwoord: gooit u de brieven maar weg of verscheur ze. Of u kunt ook zelf ASR bellen. Wat ik ook zei, Stedin blijft volhouden dat niet zij maar ik het probleem moet oplossen. Zij hebben een niet-kloppende administratie maar de klant moet zelf achter zaken aan.De oplossing
Aanpassing van de administratie van Stedin zodat dit foutieve adres gecorrigeerd wordt.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.