Klacht Stedin: plaatsen van dommemeter ipv meter met draaischijf

guss5806

Gisteren is mijn meter met draaischijf vervangen door een slimmemeter net als de gasmeter.
Dit was dus vrijdag 13_9_2013.
Nou werkte hetreduceer ventiel van het gas niet samen met de gas meter, nu kreeg de monteur terwijl hij helemaal klaar was opdracht om alles weer te wisselen ipv gewoon even het reduceer ventiel te wisselen. Nou na een half uur was de gas meter terug geplaatst en de slimmemeter vervangen door een nieuwe digitale domme meter en weer op het kastje aangesloten om de dag/nachtstand te regelen.
Nu een dag later heb ik volgens mijn meter op de zonnepanelen ruim 2,5 KW opgewekt en terug geleverd maar de meter staat nog steeds op nul.
Hoe kan dit hij moet toch bijhouden wat ik terug lever? Het pijltje staat wel op terugleveren maar op de teller is niets te zien.
Graag uw reaktie

Een meter die bijhoudt wat ik teruglever, want de meter met draaischijf ging wel goed

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Stedin
    Geachte mevr. van der Rhee,
    Het klopt dat u nog niets ziet. Wat uw opwekt wordt eerst in uw woning verbruikt. Wat u overhoud wordt toonbaar op uw meter. Tevens is uw meter pas geleden geplaatst, dan klopt het dat het niet meteen toonbaar is op uw meter. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Mocht u verder nog andere vragen hebben dan hoor ik dat graag van u.
    Met vriendelijke groet.
    Rachid
    Stedin webcare

Ook een klacht indienen over Stedin?