Klacht Stedin: Schade ontstaan door slechte strategie Stedin

Klachtnummer
# 278440
Gebruiker
XZBZ64
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij de onderhoudsbeurt van de CV ketel ( 3 jaar oud) bleek het gasblok kapot te zijn. Oorzaak een te hoge gasdruk. Ik heb Stedin gebeld en die hebben binnen 2 uur een nieuwe regelaar gemonteerd. ( netjes) Bij mijn vraag aan de stedin monteur , had men dat niet gelijk bij het plaatsen van de slimme meter moeten doen, antwoorde hij, "U zegt het". Ik ben van mening dat dit een nalatigheid is geweest van Stedin. Ik blijf wel met een schadepost van € 150,00 zitten!!

De oplossing

Ik ben van mening dat Stedin de ontstane schade dient te vergoeden, maar wat belangrijker is uit voorzorg de oude ondeugdelijke drukregelaars vervangen tijdens het plaatsen van de slimme meters.

1 reactie

  1. Auteur
    XZBZ64
    Datum
    Nog geen reactie ontvangen van Stedin

Ook een klacht indienen over Stedin?