Klacht Stedin: slechte behandeling van mijn aanvraag

Aanvraagnummer 5000303274
Offertenummer 6200191629
Ik heb op 16 oktober , aanvraag gedaan, verplaatsen van een NETKAST.
Op 3 december gebeld over de stand van zaken, kreeg ik te horen dat men er nog niet mee bezig was.
Hierna is men er dus mee aan de gang gegaan, wat je dan zou denken is dat men er iets vaart achter zet om je toch te helpen.
Niets is minder waar, het werk wordt gewoon opgepakt of er niets aan de hand is en je wacht maar.
Dit is een werk waar een vergunning voor moet worden aangevraagd bij de gemeente dus dat kost ook weer tijd.Via mail en telefonisch gevraagd om dit dan zo snel mogelijk te doen, begin januari krijg ik het bericht dat alles is geregeld en dat het werk bij de aannemer ligt (Joulz) onderdeel van Stedin volgens mij. Nu 20 februari 2013 vraag ik een kopie van de vergunningsaanvraag, waarop ik te horen krijg dat die klaar ligt en morgen naar de gemeente gaat.Wij zijn installateur en wat moet ik mijn klant nu melden. Verder wordt er niets doorgegeven.

Dat de verplaatsing uitgevoerd wordt voor 30 maart en dat dit bevestigt wordt.
Dat men in vervolg van te voren aangeeft wanneer er weer een bericht van Stedin komt zodat mensen weten dat er aan gewerkt wordt.

Wij vinden dat Stedin hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

J. Dirar
    Contact opgenomen door Stedin, zij hebben toegezegd om dit zo snel en goed mogelijk af te handelen.
    We zullen zien.
    Stedin
    Geachte heer Dirar,Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Mevrouw de Wilde van de afdeling Verkoop heeft uw klacht in behandeling. Ik heb met u afgesproken dat ik de klacht nog niet afsluit, maar dat ik wacht op een terugkoppeling. Wanneer de uitvoeringsdatum bekend is, neem ik contact met u op. Met vriendelijke groet,Nathalie
    Stedin Webcare
    J. Dirar
    Moet zeggen dat ik nu goed geholpen wordt.
    Heb in middels een voorlopige planning gehad.
    Zal deze klacht met reactie afsluiten als de definitieve datum bekent is.

Ook een klacht indienen over Stedin?